اولین نمایشگاه سمعی، بصری در طبس افتتاح شد +تصاویر

اولین نمایشگاه سمعی، بصری با نام «راه و بی‌راه» و با هدف آموزش آثار مخرب اعتیاد و ماهواره و آموزش روابط صحیح در بین خانواده در طبس افتتاح شد.

طبس نیوز: مسئول برگزاری نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با محوریت اعتیاد و ماهواره(دجال واره) و عدم روابط صحیح در بین خانواده ها در حال رواج  بود، به اجرای طرح اجتماع محور موسسه خیریه حضرت عباس(ع)، معتمدین محله و پایگاه بسیج امام حسین(ع) مستقر در پهن کوچه طبس آسیب شناسی صورت گرفت و در محوریت اجرای برنامه های فوق تصمیم گیری و برنامه ریزی شد تا معضلاتی که جامعه، محلات و خانواده های ما را تهدید می کند ریشه کن شود.

سیدحسن ارغوانی افزود: این نمایشگاه در خصوص زندگی فرد و هشدارها توضیحاتی ارائه می شود و حتی فرد سالم دچار وسوسه های متعدد دوستانش قرار می گیرد و قدرت نه گفتن را آموزش می دهد ، همچنین در ادامه انواع مواد و آثار مخرب آن و اطلاعاتی در این مورد توضیح و با توجه به مصرف مواد فرد دچار آسیب از خانواده خود جدا می شود و به خواسته های همسر و فرزند خود گوش نمی دهد و از آنان دور می شود، در ادامه نیز اثرات مخرب ماهواره بر روی خانواده ها و درگیری های خانوادگی به نمایش گذاشته می شود و در پایان روش بازگشت و فردی سالم شدن را به فرد آسیب دیده نشان می دهد و با افزایش قوای درونی می تواند به جامعه و خانواده برگردد.

وی هدف از برپایی نمایشگاه «راه و بی راه» را قشر جوان اعلام کرد و افزود: که با توجه به قشر جوان و وجود تحصیلات و مدارک آنان در معرض خطر مصرف مواد مخدر بوده اند و نیاز به آشنایی خانواده های دارای تحصیلات پایین مهمترین اقدام را که همان پیشگیری است انتخاب و در جهت برآورد آن اقدام کردیم.

وی نیز زمان بازدید از نمایشگاه را از ۲۹ اردیبهشت تا ۳ خرداد به صورت سانس بندی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در جهت برپایی نمایشگاه حدود ۱۰ میلیون ریال هزینه شده است.

گفتنی است این مراسم با حضور بخشدار مرکزی طبس و فرمانده سپاه پاسداران طبس و معاونت فرماندار ویژه طبس و دیگر مسئولان شب گذشته افتتاح گردید.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =