کمک ۳ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریالی موسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس به نیازمندان

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) گفت: در سال گذشته ۵ هزار و ۷۱۲ نفر برای دریافت کمک به مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس مراجعه و از خدمات این مؤسسه بهره برده‌اند که از این تعداد ۴۷۰ خانوار معلولین و مددجویان ثابت مؤسسه هستند.

طبس نیوز: مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) گفت: در سال گذشته ۵ هزار و ۷۱۲ نفر برای دریافت کمک به مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس مراجعه و از خدمات این مؤسسه بهره برده‌اند که از این تعداد ۴۷۰ خانوار معلولین و مددجویان ثابت مؤسسه هستند.

سیدحسن ارغوانی ادامه داد: در سال گذشته در مجموع مبلغ ۳ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال به وسیله مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس به نیازمندان کمک شده است که نسبت به سال ۹۱ مبلغ یک میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال افزایش داشته است.

وی گفت: کمک‌های این مؤسسه شامل مبلغ ۳۱۲ میلیون ریال به صورت گوشت، مواد غذایی، پوشاک، غذای گرم و… بوده و مبلغ یک میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به معلولین و یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال به زنان سرپرست خانوار و از کار افتادگان اجتماعی نیازمند کمک شده است.

وی افزود: با توجه به ساخت ۲۰ واحد مسکونی در سالهای گذشته در زیباشهر طبس در سال ۹۲ تعداد ۲۴۰ نفر از مزایای آن بهرمند شده‌اند و ۴۷۹ نفر در زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری آموزش دیده‌اند.

وی نیز طی سخنانی در این جلسه، ضمن تأکید بر لزوم توجه بیشتر به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر، گفت: طرح‌های مشارکتی حامیان حقیقی و حقوقی در طبس اجرا می‌شود تا خیرین بزرگوار به صورت متداوم و با انتخاب خود به منظور کمک به ایتام، فقرا و نیازمندان در تمام ایام سال موسسه و مددجویان تحت پوشش را همیاری کنند.

وی مهم‌ترین مشکل حال حاضر را پرداخت اجاره بها بیان کرد و از مسئولان و خیرین خواست در این امر نیز مشارکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شانزده =