شهرک حمل و نقل در شهرستان طبس ایجاد می‌شود

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان خراسان جنوبی از پیگیری برای اختصاص زمین به منظور ساخت شهرک حمل و نقل در شهرستان طبس خبر داد که باعث ایجاد تحول و پیشرفت در حوزه اقتصاد و اشتغال شهرستان طبس خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان خراسان جنوبی به اتفاق مسئول نمایندگی حمل و نقل و پایانه های شهرستان طبس با سرپرست فرمانداری طبس دیدار و گفتگو کردند.

در دیدار ابراهیم نصری مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان خراسان جنوبی و علی اکبر مزیدی مسئول نمایندگی حمل و نقل و پایانه های طبس با مهدی اخوان صفار، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل و پایانه ها ارائه شد و موضوعات و مشکلات پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابراهیم نصری از پیگیری برای اختصاص زمین به منظور ساخت شهرک حمل و نقل در شهرستان طبس خبر داد که با توجه به وجود معادن و صنایع مختلف در طبس و همچنین وجود راههای ارتباطی گسترده باعث ایجاد تحول و پیشرفت در حوزه اقتصاد و اشتغال شهرستان طبس خواهد شد.

3 دیدگاه دربارهٔ «شهرک حمل و نقل در شهرستان طبس ایجاد می‌شود;

  1. امیر خان منظور از طبس شهرستان طبس میشه نه شهر طبس . لطفا کلی نگر باشید تا این هم مثل گمرک خشک به یک شهرستان دیگه انتقال داده نشه (از بی کفایتی بعضی مدیران در تخصیص زمین به پروژه گمرک خشک این گمرک به شهرستان بافق انتقال داده شد.)

    1. شماکه کباده علم و دانش را میکشید یه سوال دارم از از باب عدالت ازنوع عدالت علی(ع)دارم از سود این معادن یه کاری برای شهر وبخش دیهوک شده؟ یه سالن ورزشی ساختن؟یه زمینورزشی زدن؟بقیه عواید بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهارده =