در آینده نزدیک نمی‌توان آب را از جای دیگر به طبس وارد کرد/ ۲۸ درصد هدر رفت آب در اثر فرسودگی شبکه توزیع آب طبس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در خصوص انتقال آب از خارج استان به طبس گفت: در آینده نزدیک نمی‌توان آب را از جای دیگر به طبس وارد کرد لذا باید وضعیت آب‌های موجود را تثبیت و سطح مصرف را در تعادل با میزان آب دریافتی نگه داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی روز گذشته در دیدار با سرپرست فرمانداری طبس در خصوص وضعیت آب در طبس، طرح های در دست اقدام و تدابیر لازم برای جلوگیری از هدر رفت آب بحث و تبادل نظر کرد.

سید مجتبی عراقی زاده در این دیدار با اشاره به کمبود بارندگی در طبس گفت: همواره پیگیر وضعیت بارندگی و نزول رحمت الهی در طبس هستیم چرا که بارش باران در طبس حیاتی تر از جاهای دیگر می باشد و ما در خصوص وضعیت آب در طبس نگران هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در خصوص انتقال آب از خارج استان به طبس گفت: در آینده نزدیک نمی‌توان آب را از جای دیگر به طبس وارد کرد چرا که این کار هزینه و زمان زیادی می خواهد لذا برنامه‌ای که برای طبس داریم این است که وضعیت آب‌های موجود را تثبیت کنیم و سطح مصرف را در تعادل با میزان آب دریافتی نگه داریم.

عراقی‌زاده با اشاره به فرسودگی شبکه توزیع آب طبس گفت: متأسفانه حدود ۲۸ درصد هدر رفت آب در شبکه آبرسانی وجود دارد که از حد نرمال خیلی بیشتر است و باید با اصلاح شبکه آبرسانی جلوی هدر رفت این مایع حیاتی را گرفت.

محمد‌زاده مقدم مدیر امور آب و فاضلاب طبس نیز در این جلسه حضور داشت و توضیحاتی در خصوص وضعیت چاه های آب طبس ارائه کرد و از تلاش برای اخذ مجوز حفر چاه جدید سخن گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =