رشد ۹۳ درصدی حمل سیمان در اداره کل راه آهن شرق

مدیرکل راه آهن شرق گفت: حمل سیمان در اداره کل راه آهن شرق در اردیبهشت ماه ۱۰ هزار و ۱۰۴ تن بوده است که نسبت به فروردین ماه که پنج هزار و ۲۳۵ تن بوده از رشد ۹۳ درصدی برخوردار است و در آمد حاصل از آن نیز ۱۰۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «طبس»، محمد ابراهیم اقبالی اظهار داشت: در اردیبهشت ماه تن‌کیلومتر بار ناخالص حمل شده در این منطقه ۵۷۷میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۵۰ تن‌کیلومتر بوده است که نسبت فروردین ماه که معادل ۵۴۸میلیون و ۴۸۱ هزار و ۶۰۰ تن‌کیلومتر بوده، از رشد پنج درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این ماه ۳۲۴ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۴۱۰ تن‌کیلومتر بار خالص در این ناحیه حمل شده است که نسبت به فروردین که معادل ۳۱۰ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۸۵۰ تن‌کیلومتر بوده، از رشد ۵ درصدی برخوردار است.

مدیرکل راه آهن شرق افزود: در اردیبهشت ماه تعداد ۱۲۷ هزار و ۳۵۰ نفر در این منطقه جابجا شده‌اند که روزانه به صورت میانگین بالغ بر ۴۱۰۰ مسافر است که نسبت به فروردین ماه که ۱۲۶ هزار و ۴۸۰نفر بوده است، یک درصد رشد دارد.

لازم به ذکر است: اداره کل راه آهن شرق با حدود ۱۰۰۰ کیلومتر بزرگترین منطقه ریلی کشور است که با قدمت کم توانسته است در بین مناطق ۱۹ گانه ریلی کشور رتبه سوم بارگیری را از آن خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دو =