راه اندازی ۱۱ صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در روستاهای طبس

از محل اعتبارات صندوق تاکنون زنان روستایی در رشته‌های پرورش قارچ، پرورش کبک، پرورش گوسفند و پرورش مرغ بومی و نیز فروشگاه پوشاک مشغول فعالیت شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، با توجه به نقش زنان در اقتصاد خانوار روستایی و در جهت توسعه و تثبیت اشتغال زنان روستایی و مشارکت آنان در کارهای گروهی و تامین نیازهای مالی از طریق تشکل‌های روستایی به این منظور ۲۰ جلسه توجیهی جهت تشکیل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در ۱۶ روستا از خرداد ماه سال جاری تاکنون برگزار گردید که ماحصل این جلسات منجر به تشکیل ۱۱ صندوق اعتباری خرد زنان روستایی با سرمایه بالغ بر ۳۵۰  میلیون ریال شده است.

لازم به ذکر است مبلغ ۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از محل اعتبارات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای تشکیل یکی از صندوق‌های مستقر در مناطق محروم و دوردست شهرستان اختصاص یافته است.

در تشکیل این صندوق‌ها ۲۲ زن تسهیلگر انتخاب گردید و نیز به منظور آموزش زنان و توسعه اشتغال ۲ دوره آموزشی پرورش قارچ و ۳ دوره آموزش حسابداری برگزار گردیده است.

لازم به ذکر است از محل اعتبارات صندوق تاکنون زنان روستایی در رشته‌های پرورش قارچ، پرورش کبک و پرورش گوسفند و پرورش مرغ بومی و نیز فروشگاه پوشاک مشغول فعالیت شده‌اند.

دیدگاهی در “راه اندازی ۱۱ صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در روستاهای طبس

  1. بازهم خوش به سعادت خانومهای روستایی…. واسه خانومهای شهری سرپرست خانواده که از این خبرها نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =