دستگیری شکارچی متخلف در طبس

مامورین یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در حوزه شهرستان طبس موفق به دستگیری یک نفر متهم به شکار غیر مجاز شدند.

خبر طبس: مامورین یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در حوزه شهرستان طبس موفق به دستگیری یک نفر متهم به شکار غیر مجاز شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، حاتمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست طبس با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت با اخذ مجوز قانونی از مراجع قضایی در بازرسی از یک دامداری درمنطقه ریزآب نستنج واقع در میانکوه پیرحاجات طبس موفق به کشف لاشه یک راس کل وحشی ویک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی شدند.

حاتمی افزود: در این رابطه یک نفر شکارچی غیر مجاز دستگیر و پرونده متخلف جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

3 دیدگاه دربارهٔ «دستگیری شکارچی متخلف در طبس;

  1. حق حیات یک حیوان وحش که خداوند رحمان به این زیبایی آفریده است را به چه قیمتی می توان گرفت؟!عاقبت زندگی شما شکارچی به خوشی تمام نمی شود.

  2. اگر بپذیریم که شکار(در این زمان و در منطقه ای مثل طبس و حتی کل ایران ) بد است و به اکوسیستم – و محیط زیست – آسیب میرساند و در مورد بسیاری از جانوران نسل آنها را به انقراض نزدیک می کند ، چه فرق می کند که شکارچی مجوز دارد یا ندارد. پول دادن و مجوز دریافت کردن کجای مشکل را حل میکند؟ کدام آدم بیابان روی است که اسم و رسم ده ها شکارچی مجاز و غیرمجاز – که عمدتاًهیچ ضابطه ومصلحت محیط زیستی را هم رعایت نمی کنند – را نداند؟ و بارها گوشت شکار را ندیده و نخورده باشد .اگر غریبه ای خبر شما را بخواند فکر میکند سرزمین پهناور طبس فقط یک شکارچی داشته و اورا هم دستگیرش کرده اند.
    …شاید هم برای آن بوده که آهو ها و سایر شکارهای زود باور گول بخورند و از مخفیگاهشان بیرون بیایند…و…بنگ!!!

  3. واقعا دست اندازی به سرمایه ای که از دست دادنش حسرت خوردن ها خواهد داشت اینگونه از بین بردنش چه توجیهی دارد نمی دانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهارده =