۹۰ فرصت شغلی در بخش کشاورزی طبس ایجاد می‌شود

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از ایجاد ۹۰ فرصت شغلی در بخش کشاورزی طبس تا پایان سال خبر داد و گفت: در صورتی که سهم بیشتری از محل اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شود این سازمان توانایی ایجاد اشتغال بیشتری را دارد.

خبر طبس: مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از ایجاد ۹۰ فرصت شغلی در بخش کشاورزی طبس تا پایان سال خبر داد و گفت: در صورتی که سهم بیشتری از محل اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شود این سازمان توانایی ایجاد اشتغال بیشتری را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از خبرگزاری مهر، هاشم ولی پورمطلق ظهر شنبه در کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: جهاد کشاورزی تا پایان سال جاری یک هزار فرصت شغلی را ایجاد می کند که از این تعداد ۵۰ نفر در شهرستان بشرویه، ۱۶۵ نفر در شهرستان بیرجند، ۵۰ نفر در شهرستان خوسف و ۷۰ نفر در شهرستان درمیان است.

وی ادامه داد: ایجاد ۶۰ فرصت شغلی در شهرستان زیرکوه و سرایان،۷۵ نفر در شهرستان نهبندان، ۹۰ نفر در شهرستان طبس،۱۵۰ نفر در شهرستان قاین و ۱۶۵ نفر در شهرستان سربیشه از جمله تعهدات اشتغال این اداره کل در شهرستانهای استان است.

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی در واحد های دام و طیور، ۲۰ فرصت شغلی در شیلات، ۲۸۰ فرصت شغلی در باغبانی و زراعت، ۲۰ فرصت شغلی در منابع طبیعی، ۲۵۰ فرصت شغلی در صنایع تبدیلی و ۱۵ فرصت شغلی در تعاون روستایی از جمله اشتغال ایجاد شده در بخش های مختلف کشاورزی استان است.

ولی پورمطلق با اشاره به اینکه در حال حاضر در بخش کشاورزی محدودیت منابع وجود دارد، افزود: در صورت تخصیص اعتبار بیشتر به این سازمان تلاش خواهیم کرد که سهم بیشتری را در زمینه اشتغال استان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در احداث مجتمع های گلخانه ای فقط تحصیل کنندگان بخش کشاورزی استان می توانند اقدام کنند، افزود: متاسفانه برخی از این افراد در زمینه حذب و بکار گیری تسهیلات ضعیف عمل کرده اند.

ولی پورمطلق با بیان اینکه در برخی از اشتغال های ایجاد شده توسط جهاد کشاورزی هدررفت منابع وجود داشته است، بیان کرد: ما تلاش خواهیم کرد که این مباحث در بخش کشاوزی به حداقل ممکن برسد.

وی در پایان یادآور شد: درحال حاضر یک هزار و ۹۴۵ نفر دارای تسهیلات غیرمرتبط در بخش کشاورزی فعالیت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =