تصاویر/ سقوط هواپیمای مسافربری تهران-طبس

یک فروند هواپیمای ایران ـ ۱۴۱ دقایقی پیش در بلوار ۶ مینا در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد اعلام کرده این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان و در مسیر تهران ـ طبس در حال پرواز بوده است.

خبر طبس: یک فروند هواپیمای ایران ـ ۱۴۱ دقایقی پیش در بلوار ۶ مینا در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد اعلام کرده این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان و در مسیر تهران ـ طبس در حال پرواز بوده است.

عکس:

13 دیدگاه دربارهٔ «تصاویر/ سقوط هواپیمای مسافربری تهران-طبس;

  1. هواپیمابرای چهارمین باربه روس فرستاده شده بودبرای تعمیرتجهیزاتش .روس به ایران تذکرداده بودکه تجهیزات نو بکارببرند؟ایران گفته بود:همان تجهیزات قدیمی راتعمیروبکارمیبریم …بله …این است بیت المال مردم بی زبان ما.. به تمامی خانواده های داغداراز صمیم قلب تسلیت عرض میکنم..جواب مرگ عزیزان شماراچه کسی میدهد؟

  2. چرا ……چرا …….چرا تا کی باید جان انسانها در ایران بی ارزش باشد نمی دانم چه کسی می خواهد جواب بدهد خدا می داند
    هر موقع چنین اتفاقی می افتد می گویند بررسی می کنیم بررسی برای زن و بچه مردم چه فایده ای دارد در پیش خدا باید جواب بدهید

  3. تسلیت به مردی که شاید یا حتما ما طبسی ها قدرش را ندانستیم دوستت دارم و تا ابد در قلبمان خواهی ماند

  4. نوشدارو پس از مرگ سهراب

    نماینده مجلس: نگرانی خود را در مورد این نوع هواپیما اعلام کرده بودیم/ پرواز آزمایشی این هواپیما هم سقوط کرده بود
    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به سقوط یک نمونه از هواپیمای ایران ۱۴۰ در پرواز آزمایشی گفت: اعضای کمیسیون در جریان بازدید مراحل ساخت این هواپیما نگرانی خود را اعلام کرده بودند
    به گزارش مهر در جلسه علنی پس از اعلام خبر حادثه سقوط یک فروند هواپیما مسافربری ایران ۱۴۰ در حوالی مهرآباد مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین فروند این هواپیما در اصفهان در پرواز آزمایشی سقوط کرده بود.

    وی ادامه داد: اعضای کمیسیون عمران دو بار از مراحل ساخت این هواپیما بازدید داشتند و نگرانی خود را همان زمان اعلام کردیم.

    عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: نباید به این هواپیما اجازه پرواز می دادند که شاهد چنین حوادثی باشیم. برای سازمان هواپیمایی که اجازه پرواز به این هواپیما داد متاسفیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =