برگزاری اختتامیه مسابقات فوتسال و بسکتبال بانوان طبس/ +عکس

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال و بسکتبال بانوان با حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان، شهردار، اعضای شورای شهر و هماهنگی هیئت فوتبال برگزار شد و از تیم‌های برتر با اهدای حکم و کاپ قهرمانی به همراه جوایز ارزنده‌ای تجلیل به عمل آمد.

خبر طبس: مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال و بسکتبال بانوان با حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان، شهردار، اعضای شورای شهر و هماهنگی هیئت فوتبال برگزار شد و از تیم‌های برتر با اهدای حکم و کاپ قهرمانی به همراه جوایز ارزنده‌ای تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبر طبس، در این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان بانوان که به منظور پرورش استعداد های بانوان برگزار گردید، هشت تیم به صورت دوره‌ای در سالن ورزش کوثر طبس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در نخستین بازی از مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات ابتدا تیم‌های بیمه ایران و پیام‌نور به مصاف هم رفتند که تیم پیام‌نور توانست با سه گل توسط بخشی، غلامی و باهنر در مقابل یک گلی که سرابی برای تیم بیمه ایران به ثمر رساند از سد این تیم بگذرد.

در دیگر مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان طبس نیز تیم شهرداری با نتیجه پرگل پنج بر یک تیم تره‌بار توفیق را شکست داد که در این بازی برای تیم شهرداری علی‌نیا سه گل و کاشی دو گل به ثمر رساندند و تنها گل تیم تره‌بار توفیق را سلامیان درون دروازه شهرداری جای داد.

در بازی رده‌بندی این دوره از مسابقات دو تیم فوتسال بیمه ایران و میوه و تره‌بار توفیق به مصاف هم رفتند که بیمه ایران با نتیجه دو بر یک از سد میوه و تره‌بار توفیق گذشت و مقام سوم را از آن خود کرد.

در فینال مسابقات فوتسال جام رمضان بانوان طبس تیم‌های شهرداری و دانشگاه پیام‌نور در مقابل هم به میدان رفتند که تیم شهرداری با نتیجه چهار بر یک حریف را شکست داد و بدون شکست به قهرمانی دست یافت و دانشگاه پیام نور به به مقام دومی بسنده کرد.

همچنین مسابقات بسکتبال بانوان از تاریخ یازدهم مرداد ماه با حضور چهار تیم به صورت دوره ای اعم از، میوه و تره بار توفیق،پیتزا دالیا،پیام نور و شهرداری طبس برگزار شد که در نهایت با قهرمانی پیام نور، نائب قهرمانی شهرداری و کسب رتبه ی سوم توسط میوه و تره بار توفیق به کار خود پایان داد.

عکس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هجده =