دو کشته در اثر واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ در محور طبس – دیهوک/ +عکس

واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۲۵ محور طبس – دیهوک موجب کشته شدن دو سرنشین این خودرو شد.

خبر طبس: واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۲۵ محور طبس – دیهوک موجب کشته شدن دو سرنشین این خودرو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، فقط کمی احتیاط می‌خواهد که روزهای زیبای پاییزیمان پیشاپیش به روزهای سرد زمستانی تبدیل نشود، این سوختن‌ها گویا تمامی ندارد.

خبر ناگواری امروز دوباره باعث تلنگری سخت شد، ساعت ۱۲ ظهر امروز طی گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ اطلاع داده شد و نیروهای امدادی در اسرع وقت خود را به محل حادثه رساندند.

این حادثه در کیلومتر ۲۵ محور طبس – دیهوک اتفاق افتاد.

سرهنگ جلالیان فرمانده انتظامى شهرستان طبس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز) درباره علت این حادثه گفت: عدم توجه به جلو، خستگی و لغزندگی جاده و از همه مهم‌تر سرعت بالای خودروی پژو ۲۰۶ باعث ایجاد این حادثه شد.

وی افزود: در اثر شدت ضربه واژگونی، متاسفانه خودرو دچار حریق شده و حالت انفجار رخ داده است.

جلالیان سرنشینان خودرو را دو نفر اعلام کرد و افزود: یک نفر خانم از اهالی شهرستان طبس به همراه همسرشان که متاسفانه هر دو دچار حریق شدند و شدت ضربه و سوختگی منجر به فوتشان شده است.

فرمانده انتظامى شهرستان طبس در پایان گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر رانندگان به لغزنده بودن جاده توجه و سرعت مطمئنه را رعایت و نهایت احتیاط را داشته باشند.

عکس:

41 دیدگاه دربارهٔ «دو کشته در اثر واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ در محور طبس – دیهوک/ +عکس;

  1. با سلام و عرض تسلیت خدمت خانواده محترم مجردی و خلیل اله
    میدانیم این ضایعه بسیار دردناک است ، ما را در غمتان شریک بدانید
    جمعی از دوستان و همکلاسیان دانشگاه

  2. من که اصلا باورم نمیشه.یعنی چطوری آخه.مگه میشه؟؟؟
    تا وقتی عکس ترحیمشو تو فیسبوک ندیدم باورم نمیشد.
    خدا صبر بده به خانوادش.واقعا سخته.خدا رحمتشون کنه
    اینم از دنیای بی معرفت

  3. بسیار باعث تاسف است که کیفیت پایین خودروهای تولیدی و نقص فنی جاده ها باعث از دست رفتن جان انسانهای بیگناه و سرمایه های این سرزمین می گردد .

    بله راحت ترین کار این است که به فرموده فرمانده نیروی انتظامی طبس تقصیر را گردن راننده بگذاریم ، “عدم توجه به جلو ، خستگی و خواب آلودگی راننده و سرعت زیاد ” !!!!

  4. فهیمه جان به تو که نگاه می کردم همیشه با خودم می گفتم این همه نجابت و خانومی چطوری توی اون دو تا چشم نجیب جمع شده؟ حرف که می زدی ساعت ها به احساس لطیف و شاعرانه ات فکر می کردم و وقتی می خندیدی تازه می فهمیدم طراوت یعنی چی…
    دفترچه ی قرمز یادگاری که به همه ی دوستات دادی رو گذاشتم جلوی چشام و نمی خوام باورم بشه عزیزم که رفتی…
    همیشه می دونستم که چقدر به یاشار وابسته ایی و چقدر دوستش داری و او چقدر عاشق توست، خدارو شکر می کنم که لااقل با هم هستید…
    روحتان شاد مهربانو و مهرمرد سرزمینم

  5. آرزو میکنم که وسعت صبر خانواده ی این دوعزیز به اندازه دریای غمشان باشد .با هم دعا کنیم تاخداوندبزرگ روح عزیزان از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از میهمانان جدید در ایام سوگواری ابا عبدالله حسین (ع) پذیرایی کند . آمین

    1. ایشان اهل شهرستان مراغه بودند پدرش دکتر خلیل اله دکتر عمومی وقدیمی شهرمراغه هست .تسلیت باد

  6. سلام برای شادی دوست گرامی یاشارخلیل الله فاتحه عنایت بفرماید وبرای بازماندگان آرزوی موفقیعت داریم

  7. باور خبر از دست دادن دوست عزیزم فهیمه داغونم کرد چند بار این سایت رو باز کردم و هر بار خط به خط خبر رو خوندم تا شاید خبر فوتشون اشتباه باشه اما… از خدا طلب امرزش واسه فهیمه عزیز و همسرش یاشار دارم

  8. یاشار و فهیمه عزیز از دوستان چند ساله و خوبم بودن. اصلا از شوک از دست دادنشون درنمیام. هرلحظه که یادشون می افتم اشکم سرازیر میشه. خداوند به خانواده هاشون صبر بده.
    پیام ویژه: شبنم عزیزم, تسلیت من در مقابل این غم بزرگ و فراموش نشدنی خیلی کوچیکه. فقط می تونم باهات همدلی کنم. غم از دست دادن برادر خیلی سخته. برات از خداوند طلب صبر و آرامش می کنم.

  9. خدا رحمتشون کنه … شنیدن خبر فوت مهندس خلیل الله واقعا شوکه کننده بودش … آخرین بار ده .. دوازده روز پیش بود که دیدمش … تقدیر چه بازیهایی که نداره … خدا رحمتشون کنه و به بازماندگانشون صبر بده … تحمل داغ فرزند خیلی سخته … آخه مهندس تو با اون صبوریت این همه عجله واسه چی؟؟؟؟

  10. خدیا اکر صبرت را برای ادمی نمی آفریدی چگونه می توانستیم ادامه راه دهیم پس به همه ی باز ماندگان آن عزیز صبر فراوان بده تا تحمل فقدان آن مهربان آسان گردد …..دوست وهمکار گرامی با وجود مدت کم آشنایی گویی سال ها بود که با هم صمیمی بودیم ….. آنقدر که گرم ودوست داشتنی بودی….. روحت شاد ویادت گرامی باد……

  11. از مسئولان خواهش میگنیم بیت المال را برای جاده های غیر ضروری که الان یکیش در حال ساخته(طبس بشرویه)خرج نکنند همین جاده دیهوک طبس چرا دوبانده نشود

  12. سلام من در همان لحظه به انجا رسیدم ۵۰دقیقه طول کشید که از طبس اتش نشانی به انجا امد مامورین هم خدا خیرشان بدهد همگی به جای جمع اوری وسایل مردم دست به کمر تماشا میکردند اصلا ان ماشین سر نخورده بود که بارندگی و لغزندگی را مطرح میکنند ۳تا کپسول اتش نشانی روی ماشین زدیم ولی فاییده نداشت

  13. خداوند رحمتشان کند ، تا کی باید شاهد این حوادث ناگوار باشیم خواهشا التماسا یکی برای راههای حوزه دیهوک با این حجم تردد بالا، فکری اساسی کنه که دیگه شاهد اینچنین وقایع نا گواری نباشیم

  14. باور رفتنت برای همه سخت است….تسلیت به همه ی باز ماندگان ان عزیز ..ازطرف تمامی همکاران ..فردا به یتدت به سوگ مینشینیم….

  15. کی مسووله .که بخواد جواب بده؟ یه بار شد مسوولین بگن ما مقصریم؟فقط سرعت بالا؟ خطای انسانی؟ پس جاده وناهمواریای غیر ایمنیش چی؟ تو مرگ این عزیزان مسولین مقصرن نه راننده وسرعت بالا چرا تو المان و فرانسه طرف ۲۵۰ کیلومتر سرعت میره طوریش نمیشه؟؟

  16. نزدیک به ۲ سال باهاشون زندگی کردیم.به معنای واقعی انسان بودند.۲ تا دوست خوب را از دست دادیم.به خانوادشون از صمیم قلب تسلیت میگم و هیچگاه فراموششون نخاهیم کرد.

  17. اقای جلالیان با چه لیل فقط مقصر را راننده می دانن ایا جاده و خودرو مشکل نداشته برا فرار از واقعیت مشکل جاده و ان پیچ خطرناک را کتمان نکنید اقای جلالیان ضمنا همکاران شما چه مدت طول کشید تا در صحنه حاضر شدند؟

  18. اول از همه تسلیت میگم به خانواده های داغدار
    ثانیا میخوام بگم اگه عزیزی از مسئولین به این حادثه دچار بشه باز هم بی تفاوت میگذرند؟؟؟؟؟
    کلی اموال بیت المال در هزاران را ه خرج میشه درست کردن یکی دو تا پیچ براشون چقدر مگه هزینه داره؟؟؟
    اگه میخوان بگیم کمیته امداد کمکشون کنه!!!!

  19. خداواقعاصبراجیل به خانوادشون عطاکنه خدارحمت کنه.توروخداازمسئولین خواهش میکنم پیچ کریتودرست کنن.ممنون……

  20. عرض تسلیت به خانواده محترم مجردی و خلیل اله . ما را در غم خود شریک بدانید . از طرف همسایه های خیابان ۱۲ متری بازک .

  21. گذشته از اینکه کی مقصره دو نفر که میتونستن کماکان زندگی کنن و به درد جامعه اشون بخورن از این جامعه گرفته شدن
    واقعا تا کی باید شاهد این وقایع ناگوار باشیم؟
    من شخصا هردوشون رو میشناختم . حیف از وجود نازنینشون که اسیر خاک شد
    اونا رفتن مثل هزاران وجود ارزشمند دیگه . اما کسانی که بر مسند کار هستن و توجهی به خرابی جاده ها و نا ایمن بودن ماشینها نمیکنن فردا چه جوابی در پیشگاه خدا دارن؟

  22. خدایا کمک کن همیشه بندگان خوبی برایت باشیم و تا میتوانیم به دیگران کمک کنیم و باعث ناراحتی دیگران نشویم. الهی آمین

  23. سلام من اهل طبس نیستم ولی عزیزترینم طبسیه و الان اونجاست لطفا در جاده که تردد میکنید احتیاط کنید و بابت ثانحه دیروز واقعا ناراحتم در پناه حق.

  24. سلام . باید یک خسته نباشید به آقایون مسئول عرض نماییم که با این همه تلفات هنوز انگار از خواب زمستانی خود بیدار نشدند. نامه ای در رابطه با سهل انگاری بعضی افراد مسئول چهارشنبه تقدیم ریاست محترم جمهور خواهد شد .

  25. سلام همگی راننده دایی من بوده و نفر جلو زن داییم با سرعت ۱۵۰ کیلو متر بر ساعت حرکت میکردن که ماشین چپ کرده داییم به دلیل نبستن کمر بند از ماشین پرت شده بیرون و مرده و زن داییم در ماشین مونده و آتیش گرفته به حدی که از رو انگشترش شناسایی شده لطفا برای شادی روحشون دعا کنین چشام پره اشکه

  26. خبر پرکشیدن این دو عزیز از بین ما بسیار تکان دهنده بود . ظاهرا همسر این خانم طبسی ، مهندس یاشار خلیل اله دوست فداکار و مهندسی دلسوز اهل شهر مراغه است. همچنان در شوک ناشی از این خبر ناگوار بسر می بریم

  27. در فاصله ۵کیلومتر شاید هم کمتر تعداد ۳ عدد پیچ خطرناک وجود دارد لطفا جاده را قبل از اینکه کشته های بیشتری داشته باشد اصلاح کنید

  28. خداوند انشا… در این ایام عزیز روح همه جان باختگان این حادثه را شادوبه بازماندگان را صبر جمیل عنایت بفرماید انشا…

  29. با سلام وعرض تسلیت به بازماندگان و خانواده داغدار آنان ازخداوند برای آن مرحومان علودرجات و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم . امیدواریم دیگر شاهد این چنین حوادث دلخراش که روح همه را آزرده میکند نباشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =