۲۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس دیهوک کشف شد/ برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مأموران یگان تکاوری ۱۰۲ امام حسین(ع) دیهوک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «خلیل واعظی» اظهار داشت: در عملیات مأموران ایستگاه بازرسی علی آباد بیرجند به یک دستگاه خودروی کامیون حمل ضایعات آهن، که در مسیر زاهدان به بیرجند در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: مأموران خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند و در بازرسی از بار ضایعات خودرو مقدار ۳۲۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد.

سردار واعظی ادامه داد: در دو عملیات جداگانه نیز مأموران یگان تکاوری ۱۰۲ امام حسین(ع) دیهوک در بازرسی از سه دستگاه موتورسیکلت ایژ مقدار ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده ارشد انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد:در این عملیات ها یک دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسکلت توقیف و ۴ متهم دستگیر شدند که با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

سردار واعظی با اشاره به برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با سوداگران مرگ تأکید کرد: هیچ نقطه امنی برای قاچاقچیان مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در خراسان جنوبی وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =