کشف نیم تن تریاک در شهرستان طبس

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۴۸کیلوگرم تریاک طی ۲۴ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سرهنگ مجید شجاع در تشریح این خبر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان”طبس”هنگام کنترل محورهای عبوری در محور طبس-یزد به یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ مشکوک و به خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو با بی‌توجهی به ایست مأموران اقدام به فرار کرد که پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز مأموران ،خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۴۳۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ شجاع تصریح کرد: در ادامه این عملیات، مأموران رباط خان طبس یک دستگاه خودروی سمند نیز که به عنوان راه پاک کن سعی در انتقال محموله مواد مخدر را داشت متوقف و متهمان را دستگیر کردند.

وی گفت:در عملیات دیگر مأموران کلانتری شهرستان طبس از یک دستگاه نیسان که در محور “طبس-ده محمد” در حال حرکت بود ۱۰۹کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ شجاع خاطر نشان کرد: در این عملیات ها سه دستگاه خودرو توقیف و پنج سوداگر مرگ دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس ایران

4 دیدگاه دربارهٔ «کشف نیم تن تریاک در شهرستان طبس;

  1. سلام و درود بر سربازان اسلام
    خدا قوت که برای سلامت جامعه تلاش می کنید به نوبه خودم تشکر فراوان دارم.

  2. احسنت جناب سرهنگ این شد یک کار درست و حساب شده و من اگر جای مسولان استانی می بودم شما و کسانی که مامور این وظیفه خطیر بودند مورد تشویق قابل توجه قرار می دادم گرچه کار وظیفه و برای خداست ولی تشویق خیلی در افزایش دقت و استمرار ماموریت خطیرریشه کنی سوداگران مرگ موثر است .
    خدا قوت و خدا بشما و پرسنل ساعی انتظامی جزای خیر بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 10 =