ثبت‌نام سه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه

فرماندار فردوس گفت: تاکنون سه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فرمانداری فردوس ثبت نام کردند.

محمدرضا رجبی‌مقدم فرماندار فردوس در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس گفت: تاکنون سه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فرمانداری فردوس ثبت نام کردند.

وی گفت: دو نفر با تحصیلات فوق لیسانس و یک نفر دکترا که دو نفر از این افراد فرهنگی و یک نفر استاد دانشگاه هستند.

فرماندار فردوس با بیان اینکه پیش بینی می‌شود ۱۸ تا ۲۰ نفر در این حوزه ثبت‌نام کنند افزود: به داوطلبین توصیه می‌کنیم جزوه‌ای که در خصوص حقوق و تکالیف نامزدهاست را مطالعه کنند و به ایجاد شور و نشاط انتخاباتی کمک کنند تا انتخاباتی رقابتی، سالم و با نشاط برگزار شود.

وی گفت: کاندیداهای محترم در فرصت پیش‌بینی شده برای تبلیغات، خود را مطرح کنند تا تخلفی صورت نگیرد و همانطور که ما تلاشمان این است که قانون را اجرا کنیم آنها نیز بر طبق قانون عمل کنند.

فرماندار فردوس در خصوص پیش بینی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: سطح آگاهی مردم همیشه در حوزه‌های سیاسی و معرفتی و پایبندی به ارزش ها و حضور در صحنه از بیشتر نخبگان یک سر و گردن بالاترند و هر جایی که احساس کنند دشمن توطئه می‌کند خوب و به موقع وارد میدان می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ان شاالله در این دور انتخابات نیز دشمن را ناکام خواهند گذاشت و حضور پررنگ و به یادماندنی خواهند داشت.

رجبی مقدم افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب امسال را سال همدلی و همزبانی بین ملت و دولت نامگذاری کردند به یقین ملت این گل واژه و کلید واژه را جامه عمل خواهند پوشاند و در پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری خواهند داشت.

فرماندار فردوس با اشاره به صندوق های اخذ رأی در این حوزه انتخابیه گفت: کل حوزه انتخابیه ۱۴۲ صندوق اخذ رای و در طبس ۵۱ صندوق بر اساس دوره قبل پیش‌بینی شده و تعداد دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

3 دیدگاه دربارهٔ «ثبت‌نام سه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه;

  1. به کسی رای بدین که بتونه برا عمران وابادانی کارکنه نه ی معلم یا دکتر یا کسی که یه مدرک دستش باشه چیزی بارش نباشه یه مهندس باشه مثل خدا بیامرز

  2. مردم عزیز بهوش باشید که انشالله اولا حضور چشمگیری در پای صندوق های رای داشته باشید ثانیا عنایت بفرماییدکه رای به فردی بدهید که برای شما اصلح بودنش اثبات گرددوبطور قطع و یقین نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه را قولا و عملامعتقد وسمعا طاعتا باشد و مواظب باشید که رای دادن حق الناس است حق الناس .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − نه =