کشف ۲۰۲ کیلوگرم تریاک در دیهوک طبس

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۰۲ کیلوگرم تریاک، هلاکت یک قاچاقچی و دستگیری سه نفر متهم خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید شجاع افزود: بامداد امروز(یکشنبه) ماموران یگان تکاوری ‘دیهوک’ طبس اخباری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط دو دستگاه موتورسیکلت تریل۶۵۰ در مناطق کویری شهرستان دریافت کردند که دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت .

وی گفت : ماموران آثار تردد به جا مانده از قاچاقچیان را در کویر بررسی کردند.و با اطلاعات به دست آمده مسیر تردد سوداگران مرگ را کنترل کردند .

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: با اعزام چهار تیم رزمی خودرویی و استقرار در مسیر تردد قاچاقچیان در ساعت اولیه امروز دو دستگاه موتورسیکلت تریل با چراغ خاموش در کمین ماموران قرار گرفتند .

شجاع ادامه داد : ماموران به سوداگران مرگ دستور توقف دادند که با بی توجهی آنها و فرار راکبان موتورسیکلت چند بار با شلیک هوایی به آنان اخطار داده شد .

وی یادآور شد: قاچاقچیان با تیراندازی پلیس متوقف شدند که در اثر اصابت گلوله به یکی از راکبان موتورسیکلت این سوادگر مرگ به هلاکت رسید و موتورسیکلت ها واژگون و سه متهم دیگر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در بازرسی از موتورسیکلت ها ۲۰۲ کیلوگرم تریاک کشف و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف شد .

شجاع تأکید کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بدون هیچ اغماضی صورت خواهد گرفت و هیچ نقطه ای از استان محیطی امن برای برای برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد بود.

در ۷۲ ساعت گذشته ۱۴۴کیلوگرم تریاک در شهرستان نهبندان در جنوب خراسان جنوبی کشف و ضبط شد و در این ارتباط چهار نفر متهم و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =