باد، فانوس(لمپا) طبس را خاموش کرد/ +تصاویر

المان فانوس(لمپا) میدان نماز طبس که شب گذشته در اثر طوفان سر خم کرد توسط نیروهای شهرداری طبس جهت جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار در همان ساعت اولیه این رخداد جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی شهرداری طبس، المان فانوس(لمپا) نصب شده در میدان نماز شهر طبس، در برابر طوفان ٨۶ کیلومتری امشب سرخم کرد.

این فانوس که ابتدای سال ٩٣ با هزینه ای بالغ بر ١۴ میلیون تومان خریداری شده و توسط پیمانکار بخش خصوصی نصب شده بود به دلیل ضعف ساختاری و اهن کشی بسیار ضعیف ان و جانمایی غیراصولی در مسیر دیزباد، تاب طوفان نیاورد و واژگون شد.

نکته قابل توجه اینکه المان گلدان نصب شده در سال ٩٣ واقع در میدان پایین محله( انتهای خیابان ایت الله واعظ طبسی) نیز در طوفان قبلی به همین سرنوشت دچار شد.

شهردار طبس و نیروهای تحت امر وی از اولین لحظات این اتفاق وارد عمل شده و جهت جلوگیری از هرگونه حادثه ناگواری نسبت به جمع اوری این المان اقدام نمودند.

بارش شدید رحمت الهی در حرکت سریع کارکنان شهرداری طبس خللی ایجاد نکرد و شهردار و معاون وی با مدیریت سریع و صحیح به همت نیروهای سختکوش واحدهای تاسیسات، موتوری و عمران تمهیدات لازم انجام دادند.

فانوس مورد نظر پس از تقویت ساختار و تعمیرات در پارک بزرگ شهر (خندق) نصب و برای میدان نماز، طرحی در خور شأن اجرا خواهد شد.

گفتنی است، فانوس و گلدان ساقط شده در طوفان توسط بخش خصوصی نصب شده و متاسفانه پیمانکار در زمان اجرا از نظارت بر اجرای طرح سر باز زده بود.

تصویر:

دیدگاهی در “باد، فانوس(لمپا) طبس را خاموش کرد/ +تصاویر

  1. بهترین مکان نصب فانوس میدان بسیج در انتهای خیابان شهید منتظری می باشد.با نام میدان نیز سنخیت دارد و یاداور شب های تاریک بسیجیان هشت سال دفاع مقدس در جبهه جنگ می باشد.در خور شان این میدان نیست که در تاریکی بسر می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =