کشف ۱۴۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۴ قاچاقچی

ماموران ایستگاه شهید مدنی مهریز و دیهوک طبس طی سه مرحله عملیات بیش از ۱۴۰ کیلوگرم تریاک شامل ۱۲۱ بسته کشف و ضبط و چهار نفر را دستگیر کردند.

طبس نیوزطبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: ماموران ایستگاه شهید مدنی مهریز و دیهوک طبس طی سه مرحله عملیات بیش از ۱۴۰ کیلوگرم تریاک شامل ۱۲۱ بسته کشف و ضبط و چهار نفر را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه شهید مدنی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز خاور به رانندگی امیر که با محموله نمک صنعتی از بندرعباس عازم تهران بود مشکوک و در بازرسی بعمل آمده با همکاری اکیپ سگ مواد یاب ۳۹ کیلوگرم تریاک معادل۳۱ بسته از داخل خودرو کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد احمدی افزود: ماموران ایستگاه شهید مدنی‌ همچنین با همکاری اکیپ سگ موادیاب حین کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو تریلی دانگ فنگ به رانندگی عبدالرضا که با محموله گمرکی فن پره ای از بندرعباس عازم تهران بود ۹۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک معادل۸۱ بسته کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی دیهوک طبس نیز حین بازرسی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی کشنده به رانندگی حسین و سرنشینی بهزاد ۲۲ ساله هر دو اهل و ساکن بجنورد حامل بار ترانزیت خارجی که از بندرعباس عازم لطف آباد درگز بود را برای بازرسی متوقف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد عنوان کرد: با توجه به استرس و حرکات روحی روانی راننده خودرو، ماموران مظنون به حمل مواد مخدر شدند و خودرو را جهت بازرسی دقیق تر به پارگینک ایستگاه هدایت کردند و در بازرسی هشت کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک شامل ۹ بسته که به طور ماهرانه ای داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =