پیکر شهید شریفی فردا در طبس تشییع می‌شود

پیکر پاک این شهید پس از تشییع صبح امروز از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد به طبس منتقل شد تا صبح فردا دوشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان امام‌خمینی (ره) تا امامزاده حسین‌بن موسی الکاظم(ع) طبس تشییع شود. قرار است پیکر پاک این شهید در زادگاهش، روستای «فهالنج» طبس به خاک سپرده شود.

طبس نیوز پیکر شهید “مهدی شریفی” از پرسنل فرماندهی انتظامی طبس که در درگیری با اشرار مسلح به فیض شهادت نائل آمده است،فردا در این شهر تشییع می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – پیکر پاک این شهید پس از تشییع صبح امروز از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد به طبس منتقل شد تا صبح فردا دوشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان امام‌خمینی (ره) تا امامزاده حسین‌بن موسی الکاظم(ع) طبس تشییع شود.

قرار است پیکر پاک این شهید در زادگاهش، روستای «فهالنج» طبس به خاک سپرده شود.

شهید شریفی متولد ۱۳۶۱ بود و از ۱۰ سال پیش در نیروی انتظامی فعالیت می‌کرد.

سرهنگ “میرزاده” فرمانده انتظامی طبس در رابطه با عملیاتی که منجر به شهادت این مامور نیروی انتظامی شد، به ایسنا گفت: در درگیری ماموران این فرماندهی با اشرار مسلح، یک نفر از اشرار به هلاکت رسید و یک نفر دیگرشان نیز مجروح شد.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی طبس در این عملیات موفق به کشف و ضبط دو دستگاه موتورسیکلت، مقادیر زیادی وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر، دو قبضه اسلحه «کلاشینکف» و تعداد زیادی فشنگ جنگی شدند.

همچنین دکتر محمد‌علی عبدالله‌ زاده نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت این سرباز اسلام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده‌ است: خبر شهادت شهید «مهدی شریفی» از پرسنل فرماندهی انتظامی طبس در درگیری با سوداگران مرگ موجب تأثر و تأسف وافر گردید.

اینجانب، این ضایعه را به محضر امام عصر(عج) و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، خانواده‌ معظم و بازماندگان مکرم آن شهید و فرمانده و پرسنل فداکار فرماندهی انتظامی طبس که با بذل جان خود سلامت و امنیت را برای جامعه به ارمغان آورده‌اند و غیرت سلحشورانه و خون پاکشان منطقه را از لوث موادمخدر پاک می‌دارد، تسلیت و تعزیت می‌گویم.”

امید است تا خون سرخ این شهید در آستانه ماه محرم حسینی و عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مقبول درگاه حضرت حق قرار گرفته و به برکت آن، راه مبارزه قاطع با اشرار و سوداگران مرگ بیش از پیش تقویت گردیده و ایرانی پاک و عاری از موادمخدر داشته باشیم. شهادت این عزیز، نشانه اوج خدمتگزاری و ایثارگری نیروی انتظامی است که از فداکاری این نیرو در انجام وظایفش حکایت می‌کند و امیدوارم قانون شکنان هرچه سریع‌تر به سزای اعمال خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 17 =