بارندگی‌های اخیر در بخش مرکزی طبس و دستگران موجب جاری شدن سیل شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس ضمن اعلام این خبر گفت: با عنایت به بارندگی مورخه ۹۱/۰۹/۲۲ و وقوع سیل در محورهای عشق آباد – تپه طاق، طبس – اصفهان و محورهای روستایی بخش دستگردان خساراتی وارد و برای ساعاتی انسداد این محور‌ها به همراه داشت.

بر اساس گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس بارندگی‌های هفته گذشته در بخش مرکزی طبس و دستگردان موجب جاری شدن سیل گردید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس ضمن اعلام این خبر گفت: با عنایت به بارندگی مورخه ۹۱/۰۹/۲۲ و وقوع سیل در محورهای عشق آباد – تپه طاق، طبس – اصفهان و محورهای روستایی بخش دستگردان خساراتی وارد برای ساعاتی انسداد این محور‌ها به همراه داشت.

علی اکبر رحیمی افزود: محور طبس – اصفهان و راه روستایی حلوان که از ساعت ۹ صبح از اغلب آبنماهای آن آب عبور می‌کرد که باعث کندی آمد و شد برای خودروهای عبوری شد.

وی ادامه داد: نقطه حائز اهمیت این است که راهداران این اداره با ۱۷ ساعت فعالیت مداوم توانستند در ساعت ۲۴ تمامی محور‌ها را پاکسازی وعبور و مرور آزاد شد و جریان ترافیک برقرار گردید. رحیمی خاطر نشان کرد در محور عشق آباد – بردسکن از ۲۰ دستگاه آبنمای موجود در محور جریان سیل وجود داشت که تا ساعت ۱۶ با تلاش راهداران اداره عبور ترافیک برقرار و مشکل مرتفع گردید.

همچنین سیل به برخی راه‌های روستایی شنی در منطقه دستگردان خسارات وارد نمود که در حال حاضر این اداره با تمامی امکانات در حال تعمیر و ترمیم خسارات وارده می‌باشد.

بارندگی‌های اخیر در بخش مرکزی طبس و دستگران موجب جاری شدن سیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 10 =