دستگیری سارق احشام در طبس

با تلاش ماموران انتظامی طبس استان یزد سارق احشام با ۶۳ میلیون ریال اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شد.

با تلاش ماموران انتظامی طبس استان یزد سارق احشام با ۶۳ میلیون ریال اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سرهنگ مهدی میرزاده» صبح امروز با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در پی وقوع ۵ فقره سرقت احشام و ۳ فقره سرقت منزل بلافاصله کشف سرقت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان طبس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی طبس افزود: کارآگاهان با انجام بررسی‌های گسترده خود دریافتند که سارق از افراد خلافکار و دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشد و هم اکنون در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بسر می‌برد.

این مقام مسئول عنوان داشت: ماموران با کسب اطمینان از درستی این اطلاعات و با هماهنگی مرجع قضایی، نامبرده به هویت «غ. د» را دستگیر و به پلیس آگاهی طبس منتقل کردند.

سرهنگ میرزاده تصریح کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد ولی هنگامی که با اسناد و مدارک مستند پلیس مواجه شد به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ میرزاده، ارزش اموال مسروقه را ۶۳ میلیون ریال برآورد کرد و تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی طس در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که متهم با بیتوته در اطراف محل‌های نگهداری احشام در یک فرصت مناسب و با سوء استفاده از غفلت صاحبان احشام اقدام به سرقت می‌کرد، جهت کاهش سرقت می‌توان ضمن هوشیاری از نصب قفل درب اغل‌ها و همچنین از سگ استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =