تقدیر دکتر غضنفری از استاندار یزد و فرماندار طبس

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به محمد نجار وزیر کشور از تعامل و همیاری همگان بویژه استاندار یزد و فرماندار طبس در حادثه معدن زغالسنگ یال شمالی در طبس تقدیر کرد.

طبس نیوز به نقل از بولتن نیوز: دکتر غضنفری در این نامه آورده است: حادثه معدن ذغال سنگ یال شمالی در طبس و ضایعه فقدان شماری از خدمتگذاران شریف حوزه معدن که در اوج سربلندی به دیدار معبود شتافتند، حادثه‌ای بود که قلوب مدیران و کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت را در غم فراق تلاشگران خدوم سوزاند و همگان را متأثر و اندوهگین کرد.

وزیر صنعت، معدن وتجارت در این نامه تصریح کرده است: بار دیگر یاد و خاطره جان باختگان و مصدومان این حادثه را گرامی می‌دارم و مایلم مراتب تأثر و همدردی صمیمانه خود را با اعضای خانواده و بازماندگان این عزیزان ابراز نمایم. وی در بخش دیگری از این نامه آورده است: روایت صادقانه و پایمردی این سربازان فداکار خط مقدم اقتصاد کشور در اوراق زرین فعالیت‌های معدنی میهن اسلامی ثبت و همواره جاودان خواهد بود.
غضنفری گفته است: بی‌تردید سرعت سازماندهی، مدیریت شایسته حادثه، همدلی و تشریک مساعی صمیمانه تمام مسوولان گروه‌های امداد، شهروندان متعهد و مجموعه سازمان‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط در هدایت و راهبری این رخداد که منجر به تسهیل و تسریع عملیات امدادی گردید بیانگر عمق آگاهی و توجه مسئولان و مصداقی بارز از مسئولیت پذیری همگانی است.
وی در پایان آورده است: وظیفه می‌دانم از تعامل و همیاری همگان بویژه استاندار محترم یزد و فرماندار محترم طبس و همکاری بی‌شائبه آنان که مؤید اهتمام دلسوزانه و مسوولانه و تعلق خاطر آنان به منافع ملی است تشکر نمایم و به نحو بایسته مورد تفقد و تقدیر قرار گیرند.

از خداوند قادر برای جان باختگان، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان داغدار، تسکین آلام و صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شانزده =