سرقت با داروی بیهوشی!

فردی که با بیهوش کردن مسافران اقدام به سرقت اموال آنان می‌کرد با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی طبس شناسایی و دستگیر شد.

فردی که با بیهوش کردن مسافران اقدام به سرقت اموال آنان می‌کرد با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی طبس استان یزد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «مهدی میرزاده» صبح امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت شهروندان مبنی بر سرقت با داروی بیهوشی از آنان از سوی راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت‌های به عنف قرار گرفت.

این مقام مسئول بیان داشت: شگرد خاص سارق در دست یابی به اهداف مجرمانه خود، ظن کارآگاهان بر این موضوع معطوف شد که باید سارق از مجرمان سابقه دار و حرفه ایی باشد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات بعمل آمده توسط کارآگاهان مشخص شد، مالباختگان مسافران بین راهی بودند که سارق با ریختن طرح دوستی و تعارف نسکافه حاوی مواد بیهوش کننده اموال واثاثیه آنان را به سرقت برده است.

سرهنگ میرزاده عنوان داشت: ماموران با اقدامات ویژه پلیسی و اطلاعاتی و هماهنگی با مراجع قضایی استان‌های یزد و فارس سارق را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رییس پلیس طبس گفت: متهم که در ابتدا منکر هر نوع ارتباطی با جرم مربوطه شده بود هنگامی که با دلایل و مستندات پلیس و شاکیان پرونده رو برو شد لب به اعتراف گشود و راز سرقت‌های خود را آشکار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با بیان اینکه متهم دارای هفت فقره سابقه محکومیت کیفری است از شهروندان خواست در مسافرت‌های بین شهری ازخودروهای مسافر بر عمومی استفاده کنند ودر طول سفر از قبول خوراکی از افراد غریبه ونا‌شناس خوداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 8 =