شربت مسموم، سه مسافر را راهی بیمارستان کرد

فرد سارقی با انگیزه سرقت از مسافران طبسی اقدام به توزیع شربت آلوده در بین یک خانواده که برای استراحت اطراف امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) توقف ایستاده بودند، کرده و با این اقدام شوم سه نفر را راهی بیمارستان کرد.

طبس نیوز: فرد سارقی با انگیزه سرقت از مسافران طبسی اقدام به توزیع شربت آلوده در بین یک خانواده که برای استراحت اطراف امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) توقف ایستاده بودند، کرده و با این اقدام شوم سه نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، سه مسافر شهرکردی که شربت تعارفی فردی را در طبس خورده بودند، مسموم و بیهوش شده و به بیمارستان منتقل شدند.

این مسافران از شهرکرد به سمت مشهد می‌رفتند که برای استراحت اطراف امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس توقف کرده و در همین حین فردی با شربت آبلیمو سه نفر از این افراد را مسموم می‌کند.

یکی از این مسافران که خود به طور کامل در جریان این حادثه بوده است، در این رابطه می گوید: شوهرم برای نماز به داخل حرم امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) رفت و ما نیز مشغول تهیه شام شدیم که در این لحظه فردی نزد ما آمد و شربت آبلیمو تعارف کرد ما از قبول آن امتناع کردیم، ولی وی گفت: نذر حضرت زهرا(س) است.

گلی یزدانی گفت: بعد از اینکه شربت‌ ها را خوردیم، طولی نکشید که احساس سرگیجه کردیم و عروسم روی زمین افتاد. در این لحظه شوهرم از حرم برگشت و ما موضوع را برایش تعریف کردیم که او نیز با اور‍ژانس تماس گرفت و ما را به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: ساعت ۲۱:۳۰ به بیمارستان طبس منتقل شدیم و من به همراه عروس و پسرم تا ظهر روز بعد در بیمارستان بیهوش بودیم.

اصغر کیوانی یکی از مسمومین این ماجرا هدف افراد از این اقدام را سرقت از خانواده‌ها می‌داند و می‌گوید: چون پدرم داخل حرم بوده و به موقع رسیده بود، آن افراد نتوانسته بودند چیزی از ما سرقت کنند، اما در بیمارستان متوجه شدیم که آنها چنین کاری را با یک خانواده دیگر نیز انجام داده و طلاجات آنها را دزدیده بودند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی تاکنون دو نفر را برای شناسایی نزد ما آورد که آنها سارقان نبودند.

دادستان عمومی انقلاب طبس نیز از مردم خواست تا به توصیه‌های پلیس عمل کرده و از قبول کردن هرگونه خوراکی و آشامیدنی ازافراد ناشناس خودداری کنند.

پارسافر در رابطه با این حادثه نیز گفت: موضوع در درست رسیدگی است.

وی خاطر نشان کرد: اینگونه موارد در طبس تاکنون سابقه نداشته است و به احتمال قریب به یقین این افراد غیر بومی بوده و از شهرستان خارج شده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =