کشف محموله یک میلیارد و دویست میلیون ریالی در شهرستان طبس

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از کشف محموله قاچاق یک میلیارد و دویست میلیون ریالی طی سه مرحله عملیات در شهرستان طبس این استان خبر داد.

طبس نیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از کشف محموله یک میلیارد و دویست میلیون ریالی طی سه مرحله عملیات در شهرستان طبس این استان خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «عرب زاده» گفت : در اولین عملیات و در پی وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس به سمت مشهد در حرکت بود و فوت راننده، بلافاصله مأموران بخش انتظامی دیهوک به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد : پس از انتقال خودرو به بخش انتظامی دیهوک، مأموران در بررسی از اتوبوس تعداد ۱۰۱۵ ثوب انواع پوشاک خارجی و تعداد ۷۸ جفت کفش زنانه به ارزش ۱۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال که به طرز ماهرانه ای در کانال‌های کولر بالای اتوبوس و جعبه و زیر صندلی‌های خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ «عرب زاده» اظهار داشت : مأموران ایستگاه بازرسی دیهوک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس به سمت مشهد در حرکت بود تعداد ۱۸۰۰ ثوب انواع پوشاک خارجی به وزن ۳۲۸ کیلو گرم و تعداد ۳۳۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی متعلق به تعداد ۵ نفر از مسافران به ارزش ۲۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به این که در سومین عملیات مأموران ایستگاه بازرسی دیهوک در بازرسی از خودرو سواری سمند که از بندرعباس به سمت مشهد در حرکت بود تعداد ۷۰۰ ثوب انواع پوشاک خارجی به ارزش ۸۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال کشف کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : متهمان دستگیر شده در رابطه با این سه عملیات دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 17 =