فراکسیون رهروان ولایت از هیچ نامزد انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی‌کند

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز این فراکسیون گفت: فراکسیون رهروان از هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی کند.

طبس نیوز: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز این فراکسیون گفت: فراکسیون رهروان از هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی کند.

به گزارش طبس نیوز، محمد علی عبدالله زاده در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: در این جلسه شرایط انتخاباتی و راهکارهایی برای حضور حداکثری مردم مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این شرایط منطقه شامل اخبار ترکیه و سوریه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص اعلام حمایت فراکسیون رهروان از نامزدهای ریاست جمهوری گفت: در جلسه امروز نظرسنجی های موجود در خصوص نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار دادیم و مقرر شد فراکسیون رهروان فعلا از نامزد خاصی حمایت نکند.

عبدالله زاده تصریح کرد: اعضای فراکسیون می توانند در ستادهای هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: در صورتیکه اصولگرایان در حمایت از نامزد خاصی ائتلاف کنند، فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نیز در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 16 =