۸ میلیارد ریال به راه‌های طبس خسارت وارد شد

8 میلیارد ریال به راه‌های طبس خسارت وارد شد

علی‌اکبر رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: بارندگی در شهرستان طبس از حدود ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز شد که پس از گذشت یک ساعت منجر به جاری شدن سیل گردید.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت وارده مربوط به محور طبس – اصفهان است، بیان کرد: دراثر جاری شدن سیل، در ۴ نقطه از محور طبس – اصفهان آب از روی جاده عبور می‌کرد که موجب مسدود شدن این جاده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس ادامه داد: با تلاش راهداران این اداره و مأموران پلیس‌راه، همکاری مردم برخی از روستاهای منطقه، و نیز فروکش کردن سیل، در کم‌تر است ۲ ساعت ترافیک به کندی برقرار شد.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه تا ساعت ۸ صبح امروز سیل همچنان در کیلومتر ۲۵ جاده طبس – اصفهان جاری بود، راهداران اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس و مأموران پلیس‌راه، برای برقراری ایمنی جاده و مسافران، در منطقه حاضر بودند.

رحیمی خاطرنشان کرد: جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده در شب گذشته هیچ تلفات جانی به دنبال نداشته، اما موجب واژگونی یک دستگاه کامیون و انحراف یک دستگاه تریلی شده است.

وی یادآور شد: دراثر بارندگی و جاری شدن سیل در شب گذشته، به پل‌ها، شانه راه، رویه آسفالت و تأسیسات جانبی بخشی از محور طبس – اصفهان و همچنین راه شنی روستاهای رباط خان، خراوان، پیرحاجات – عشق‌آباد، خرو، کلشانه و برخی از روستاهای بخش دستگردان خساراتی وارد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس با بیان اینکه کار اصلاح و بازسازی راه‌های خسارت‌دیده از صبح امروز آغاز شده است، تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، میزان خسارت‌های وارد آمده به راه‌های شهرستان طبس دراثر بارندگی شب گذشته، حدود ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، که باید بخشی از آن از محل اعتبارات حوادث شهرستان تأمین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سیزده =