برخورد آمبولانس اورژانس ۱۱۵ طبس و خودروی پژو جان ۲ نفر را گرفت

در اثر برخورد آمبولانس اورژانس ۱۱۵ ده‌محمد طبس در حین اعزام به مأموریت با یک دستگاه خودروی سواری پژو آر.دی، دو نفر از سرنشینان خودروی سواری جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر نیز مجروح شدند.

طبس نیوز:در اثر برخورد آمبولانس اورژانس ۱۱۵ ده‌محمد طبس در حین اعزام به مأموریت با یک دستگاه خودروی سواری پژو آر.دی، دو نفر از سرنشینان خودروی سواری جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،صبح روز گذشته در پی وقوع سانحه برای یک پیرمرد موتورسوار در یکی از روستاهای طبس و تماس با اورژانس؛ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ ده‌محمد طبس به محل این سانحه اعزام شد که این آمبولانس در کیلومتر ۴۵ محور طبس – ده‌محمد با یک دستگاه خودروی سواری پژو آر.دی برخورد کرد.

فرمانده پلیس راه استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس، ضمن تأیید این خبر، اظهار داشت: علت وقوع سانحه، انحراف به چپ خودروی پژو بوده است و آمبولانس در این سانحه بی‌تقصیر است.

علیرضا امینی ادامه داد: در اثر این سانحه هفت نفر مصدوم شدند که پس از اعزام به بیمارستان طبس، دو نفر آنان فوت کردند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه آمبولانس ده‌محمد در این سانحه آسیب دیده بود، برای اعزام مجروحان به بیمارستان از آمبولانس طبس استفاده شد.

جواد سهیلی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از وقوع این سانحه اظهار بی‌اطلاعی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =