مسکن مهر عشق آباد طبس تحویل شهرداری شد

در جلسه ­ای که باحضور بخشدار دستگردان و مسئولان مرتبط محلی، شهرداری عشق­ آباد با دریافت هزینه ­های آسفالت و آماده ­سازی، متعهد اجرای آسفالت معابر مسکن مهر این شهر شد.

طبس نیوز:در جلسه ­ای که باحضور بخشدار دستگردان و مسئولان مرتبط محلی، شهرداری عشق­ آباد با دریافت هزینه ­های آسفالت و آماده ­سازی، متعهد اجرای آسفالت معابر مسکن مهر این شهر شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،سید احمد حقانی با اعلام خبر آغاز پروژه آسفالت مسکن مهر عشق آباد اظهارکرد: مقرر شد واحدهای خدمات شهری، عمران، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسبت به ارائه خدمات جامع و کامل در محدوده سایت مسکن مهر اقدام کنند.

در این جلسه با اشاره به نارضایتی­ های مردمی ناشی از توقف چند ماهه عملیات آسفالت معابر مسکن مهر، از مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر عشق آباد و تلاش­ صادق کلانی رئیس اداره راه، مسکن و شهرسازی طبس درباره رفع مشکلات پروژه فوق­ قدردانی شد.

وی تصریح کرد: مسجد مسکن مهر عشق آباد که قرار بود ۲ سال پیش بر اساس وعده معاونت وقت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به هیئت امنای مسجد تحویل شود به دلیل بروز برخی مشکلات با تاخیر روبه‌رو شد و در اسفندماه ۹۲ این امر محقق شد.

بخشدار دستگردان و مسئولان مرتبط محلی، شهرداری عشق­ آباد با دریافت هزینه ­های آسفالت و آماده ­سازی، متعهد اجرای آسفالت معابر مسکن مهر این شهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − ده =