افتتاح ۸۵ پروژه بخش کشاورزی در طبس

مدیر جهاد کشاورزی طبس گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی امسال ۸۵ پروژه بخش کشاورزی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

طبس نیوز: مدیر جهاد کشاورزی طبس گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی امسال ۸۵ پروژه بخش کشاورزی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمود اسدی اظهار داشت: بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم خردادماه به عنوان هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده که برنامه‌های مختلفی توسط جهاد کشاورزی طبس طی این هفته اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۸۵ پروژه در بخش‌های مختلف کشاورزی طبس به بهره‌برداری می‌رسد.

هزینه‌کرد بیش‌از ۳۳ میلیارد ریال برای افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی در طبس

معاون رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به میزان اعتبار هزینه شده در راستای افتتاح پروژه‌های هفته جهاد کشاورزی در طبس اشاره کرد و یادآور شد: برای بهره‌برداری از پروژه‌های بخش کشاورزی در این شهرستان ۳۳ میلیارد و ۳۰۶ میلیون و ۹۲ هزار ریال هزینه شده است.

اسدی با بیان اینکه با اجرای این تعداد پروژه یک‌هزار و ۳۹ خانوار از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: همچنین تعداد جمعیت برخوردار از پروژه‌های بخش کشاورزی طبس به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۲ هزار و ۵۲۴ نفر است.

راه‌اندازی مرغداری گوشتی با ظرفیت ۳۰ هزار قطعه‌ای در طبس

مدیر جهاد کشاورزی طبس به پروژه‌های شاخص قابل افتتاح طی هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: احداث استخر دو منظوره، پرواربندی شتر، احداث باغ و لوله‌گذاری از شاخص‌ترین این پروژه‌ها است.

اسدی یکی از پروژه‌های مهم قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان را راه‌اندازی مرغداری گوشتی با ظرفیت ۳۰ هزار قطعه دانست و افزود: برای راه‌اندازی این مرغداری ۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه طبس، دیدار با خانواده‌ شهدا جهاد، برگزاری شورای عمومی جهادگران، برگزاری مراسم کوهنوردی، گلباران مزار شهدا طبس و بازدید خبرنگاران از پروژه‌های هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان از دیگر برنامه‌های است که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در طبس برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =