رشد بیش از ۸ برابری حمل سیمان در اداره کل راه آهن شرق

سرپرست راه آهن شرق گفت: حمل سیمان در اداره کل راه آهن شرق در ۳ ماهه سال جاری ۷۰ هزار و ۹۴ تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۷۴۲۱ تن بوده است از رشد ۸۴۵ درصدی برخوردار است و در آمد حاصل از آن نیز با ۹۷۱۷ درصد افزایش به رشدی بیش از ۹۷ برابر رسیده است.

طبس نیوز: سرپرست راه آهن شرق گفت: حمل سیمان در اداره کل راه آهن شرق در ۳ ماهه سال جاری ۷۰ هزار و ۹۴ تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۷۴۲۱ تن بوده است از رشد ۸۴۵ درصدی برخوردار است و در آمد حاصل از آن نیز با ۹۷۱۷ درصد افزایش به رشدی بیش از ۹۷ برابر رسیده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق، محمد ابراهیم اقبالی گفت: در ۳ ماهه امسال تن‌کیلومتر بار ناخالص حمل شده در این ناحیه یک میلیارد و ۵۱۸ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۶۰۰ تن‌کیلومتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که معادل یک میلیارد و ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۱۶۰ تن‌کیلومتر بوده، از رشد ۴۸ درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۵۷ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۲۰۵ تن‌کیلومتر بار خالص در این ناحیه حمل شده است که نسبت به سه ماهه سال ۹۲ که معادل ۵۷۳ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۷۴۱ تن‌کیلومتر بوده، از رشد ۴۹ درصدی برخوردار است.

سرپرست راه آهن شرق افزود: حمل زغالسنگ در اداره کل راه آهن شرق در سه ماهه اول امسال ۷۸ هزار و ۵۴۰ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۲ که برابر با ۳۶ هزار و ۲۵ تن بوده به میزان ۱۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: حمل سنگ آهن نیز در مدت زمان سپری شده در سال جاری ۷۹۰ هزار و ۹۱۷ تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۲۴ هزار و ۹۵۲ تن حمل شده بود از رشد ۵۱ درصدی برخوردار است.

اقبالی افزود: در سال جاری تعداد ۳۵۳ هزار و ۶۴۰ نفر در این ناحیه جابجا شده‌اند که روزانه به صورت میانگین بالغ بر ۳۸۰۲ مسافر است.

۱۰ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در راه آهن شرق برگزار شد

در سه ماهه اول امسال نزدیک به ۱۰ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در اداره کل راه آهن شرق برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق سرپرست راه آهن شرق گفت: در سه ماهه اول امسال۱۰ هزار نفر ساعت آموزشی به منظور تربیت و تأمین نیروی انسانی در مشاغل بازرسی فنی قطارها (بازدید کننده) ، سرمانورچی و بازآموزی و ارتقاء لکوموتیورانان برگزار شد.

محمد ابراهیم اقبالی افزود: در این دوره ها ۵۲۸ نفر از کارکنان این ناحیه شرکت کردند که توانایی بازدید و تشخیص نقص فنی آلات ناقله ، انجام آزمایش ترمز و صدور جواز حرکت قطار ، آموزش مقررات عمومی حرکت ، برنامه ریزی صحیح جهت تنظیم و تشکیل قطار و سایر عملیات مانور با رعایت کامل اصول ایمنی و آموزش مقررات و دستورالعمل های مربوط به راهبری لکوموتیوها از جمله موضوعات مطرح شده در این دوره های بود .

وی برگزاری مداوم و مرتب دوره های آموزشی را برای کارکنان ضروری دانست و گفت: این موضوع باعث افزایش کارایی و دانش کارکنان این ناحیه می شود که در افزایش ایمنی سیروحرکت و کاهش خطرات نقش به سزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 17 =