اجرای طرح‌های هادی روستایی در طبس ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طبس گفت: اجرای طرح‌های هادی روستایی در شهرستان طبس بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

خبر طبس: سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طبس گفت: اجرای طرح‌های هادی روستایی در شهرستان طبس بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبر طبس به نقل از خبرگزاری مهر، محمدحسین قیصری در بازدید از طرح های هادی اظهار کرد: در سال جدید برای تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی در روستاهای شهرستان اعتباری بالغ بر ده میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز نسبت به اجرای عملیات اقدام می شود.

قیصری ادامه داد: اعتبارات طرح های مورد نظر با توجه به اعتبارات تملک دارایی و دو درصد نفت تامین می شود.

وی افزود: برای اجرای طرح هادی در روستاهای پیستان، همت آباد، ازمیغان و خرو در بخش مرکزی اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

قیصری همچنین گفت: در بخش دیهوک در روستاهای دهنوکویر و مرغوب و در بخش دستگردان در روستاهای قائمیه و کاظم آباد نیز شش میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی با توجه به اهمیت اجرای طرح هادی روستایی تصریح کرد: مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال برای جمع آوری اطلاعات و تهیه طرح هادی روستاهای شهرستان در نظر گرفته شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طبس با توجه به هزینه کرد مابقی اعتبارات سال گذشته تا تیرماه سال جاری گفت: در روستاهای دهنو، هودر، دشتغران و فهالنج برای زیرسازی و آسفالت مبلغ دو میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال هزینه شده است.

قیصری یادآور شد: برای طرح فوق دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ۲۲۳ میلیون ریال از محل اعتبارات دو درصد نفت تامین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =