هدف استکبار از ایجاد گروه‌های تکفیری، وهابی و مرجع‌سازی در شیعه ایجاد تفرقه در مذاهب اسلامی است

حجت الاسلام حسینی گفت: استکبار برای ایجاد شکاف در بدنه جامعه اسلامی در بین اهل تسنن تکفیری‌ها، وهابیت ملعون و گروه‌های سلفی را بوجود می‌آورد و در مذهب تشیع هم از کانال‌های مختلف مانند مرجع‌سازی در بین شیعیان نیز برای تفرقه استفاده کرده است.

خبر طبس: حجت الاسلام حسینی گفت: استکبار برای ایجاد شکاف در بدنه جامعه اسلامی در بین اهل تسنن تکفیری‌ها، وهابیت ملعون و گروه‌های سلفی را بوجود می‌آورد و در مذهب تشیع هم از کانال‌های مختلف مانند مرجع‌سازی در بین شیعیان نیز برای تفرقه استفاده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس حجت الاسلام حسینی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه طبس در همایش اعمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج طبس گفت: دنیای استکبار برای ایجاد تفرقه در مذاهب اسلامی بی‌تردید فعالیت گسترده‌ای با هزینه های بسیار سنگینی دارد.

وی افزود: اگر استکبار برای ایجاد شکاف در بدنه جامعه اسلامی در بین اهل تسنن، تکفیری‌ها و وهابیت ملعون و گروه‌های سلفی را بوجود می‌آورد در مذهب تشیع هم از کانال‌های مختلف مانند مرجع‌سازی در بین شیعیان نیز برای تفرقه استفاده کرده‌اند.

وی در خصوص اعلام خلافت اسلامی داعش و معرفی «ابوبکر البغدادی» به عنوان خلیفه گفت: عربستان و قطر و کشورهای عربی دیگر شاید گمان این را هم نداشتند که مار در آستین خود پرورش می‌دهند.

وی ادامه داد: برخی از کشورهای عربی در حالی که حمایت‌های بسیار زیادی از گروه‌های تروریستی کرده بودند و امکانات و تجهیزات زیادی برای آنان فراهم نموده بودند ولی امروز همان‌ها ادعای خلافت اسلامی می‌کنند و یوسف القرضاوی مفتی وهابی هنگامی که اوضاع عراق توسط گروه داعش به اغتشاش و ناآرامی کشیده شد گفت این انقلابی است که در عراق بوجود آمده است و باید به حق خودش برسد ولی امروز اعلام خلافت اسلامی از طرف داعش را باطل اعلام می‌کند و می‌گوید از نظر شرعی این خلافت باطل است و همچنین پادشاه عربستان احساس خطر کرده و ۳۰ هزار نیروی نظامی را در مرزهای عراق مستقر کرده است و در حال رایزنی با سایر کشورهای عربی برای جلوگیری از گسترش و نفوذ این گروهک به این کشورها هستند و این گروهک ماری بود که خودشان پرورش داده بودند اما امروز خودشان هم مانده‌اند که چه کنند.

وی در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: همیشه رهبر انقلاب اعلام کرده‌اند ما به مذاکرات خوش‌بین نیستیم و امروز تیم مذاکره‌کننده بعد از چندین دور صحبت‌ها و مذاکرات طولانی اعلام کردند که ما به فضای مذاکرات خوش‌بین نیستیم و این را رهبر انقلاب همان ابتدا فرموده بودند.

همایش‌های «ما دلواپسیم» و «ما نگرانیم» که همایش «ما دلواپسیم» در جهت انتقاد هایی که بعضی از کارشناسان نسبت به مذاکرات هسته‌ای داشتند و «ما نگرانیم» همایشی بود که علما، طلاب و روحانیون در فیضیه نسبت به مسائل فرهنگی برگزار کردند و بعد از جمله رهبر انقلاب که در جمع خبرگان فرمودند «نسبت به مسائل فرهنگی دغدغه ها و نگرانی‌های خود را اعلام کردید، بنده هم نگران هستم» تشکیل شد.

مضرات شبکه‌های ماهواره‌ای در ابعاد مختلف آن از جمله ابعاد فرهنگی، سیاسی، اعتقادی بر هیچ کس پوشیده نیست و استکبار برای فعالیت‌های گسترده‌ی خود از این فضا استفاده می‌کند و متاسفانه در داخل برخی از شخصیت‌ها درباره فیلترینگ سخنانی می‌گویند که حتی با سخنان و مواضع پیشین خودشان متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نه =