محور سیل زده عشق آباد-بردسکن بازگشایی شد

ریزش سنگین باران در بخش دستگردان موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی محور عشق آباد-بردسکن شد که تیم های عملیاتی اداره راهداری طبس با ماشین آلات و تجهیزات راهداری به این محور اعزام شدند و این محور پس از چند ساعت بازگشایی شد.

به گزارش طبس نیوز، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس در حاشیه بازدید از محور ارتباطی عشق آباد-بردسکن گفت: خوشبختانه پس از ساعت ها تلاش بی وقفه راهداران، این جاده ارتباطی که به علت شدت سیلاب به طور موقت مسدود شده بود، امروز بازگشایی شد که جا دارد از ایثارگری عوامل راهدار شهرستان طبس تجلیل بعمل آوریم.

محسن حیدری هشدار داد: در حال حاضر در این محور تردد تمامی وسایل نقلیه برقرار است، اما با توجه به میزان خسارات و خرابی های به بار آمده از کاربران جاده ای درخواست می شود تا با رعایت جوانب احتیاط و توجه به علائم هشدار دهنده از این مسیر عبور کنند.

وی افزود: پروسه مرمت و بازسازی راه، آبنماها و سایر ابنیه فنی به قید فوریت در دستور کار اجرایی اداره راهداری طبس قرار خواهد گرفت و امید می رود در کوتاهترین بازه زمانی ممکن تمامی خسارات اصلاح و مجدد شاهد افزایش کیفیت سرویس دهی این محور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =