صعود سیتیزن ها به فینال اروپا

تیم فوتبال منچسترسیتی با شکست نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، اولین بار در تاریخ، به فینال این رقابت ها صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

تیم‌های منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود منچسترسیتی به پایان رسید.

با این پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شاگردان گواردیولا ۴ بر یک پیروز شدند و اولین بار به فینال رسیدند.

هردو گل سیتی را ریاض محرز به ثمر رساند. در دقیقه ۶۹ این مسابقه نیز آنخل دی ماریا به صورت مستقیم کارت قرمز گرفت. پی‌اس‌جی پس از دپورتیوولاکرونیا و لیون سومین تیمی است که در هر دو بازی نیمه‌نهایی UCL اخراجی می‌دهد.

منچستر سیتی اولین بار در تاریخ و گواردیولا بعد از ۱۰ سال و اولین بار با تیمی غیر از بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان رسیدند.

مائوریسیو پوچتینو برابر هیچ مربی به اندازه گواردیولا شکست نخورده و نکته قابل توجه هم اینکه پپ گواردیولا نیز هیچ مربی را به اندازه پوچتینو شکست نداده است. مرد اسپانیایی ۱۲ بار برابر تیم‌های پوچتینو پیروز شد و هیچ بازی را نباخته است.

دیگر فینالیست این رقابت‌ها امشب چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت از بین دو تیم چلسی و رئال مادرید مشخص می‌شود. دیدار رفت دیدار شاگردان توخل و زیدان با تساوی یک – یک در مادرید به پایان رسید.

فینال این رقابت‌ها ۸ خرداد به میزبانی استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دو =