روزانه ۳ کشته و زخمی در محورهای مواصلاتی بخش دیهوک

طبس نیوز- رییس شورای اسلامی بخش دیهوک درخواست تشکیل جلسه اضطراری و مدیریت پیشگیرانه بحران کرد.

به گزارش طبس نیوز، رئیس شورای اسلامی بخش دیهوک گفت : براساس اخبار واصله در ۶ روز اول آذرماه ۱۴۰۰ تعداد ۵ فقره تصادف شاخ به شاخ و واژگونی با ۱۸ کشته و زخمی در محورهای مواصلاتی بخش دیهوک اتفاق افتاده است که بسیار تلخ ، دردآور و نگران کننده است. به عبارتی هر روز یک حادثه و سه کشته و زخمی در این مدت در جاده های بخش دیهوک رخ داده است.

مصطفی محمدی با توجه به حوادث اخیر در جاده های ارتباطی بخش دیهوک خواستار تشکیل جلسه اضطراری و مدیریت پیشگیرانه ی بحران به منظور بررسی ، چاره اندیشی در خصوص تسریع در آغاز عملیات‌ اجرایی باند_دوم محور دیهوک_طبس شد.

عضو شورای اسلامی شهرستان طبس با بیان اینکه ارگان های مرتبط همچون راه و شهرسازی ، راهداری و حمل جاده ای ، پلیس راه ، اورژانس ، هلال احمر و سایر نهادهای مسئول در مدیریت پیشگیرانه ی بحران و حوادث نقش مهمی در کاهش حوادث دارند ، نیاز هست با دستورات ویژه و حذف برخی فرآیندهای زمان بر پیمان سپاری پروژه باند دوم دیهوک – طبس ، در آغاز عملیات اجرایی این پروژه حیاتی و ضروری تسریع شود.

در حال حاضر جاده دوطرفه دیهوک – طبس از ترافیک فوق العاده سنگین برخوردار است که وقوع حوادث ناگوار مشابه روزهای ابتدایی آذرماه دور از انتظار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =