زیرسازی زیرساختی حمل و نقل طبس ضروری است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: تحرک و پویایی صنعت حمل و نقل موجب توسعه پایدار و تحول در اقتصاد کشور و شهرستان خواهد شد و تکمیل و به روزرسانی زیر ساخت های حمل و نقل در شهرستان طبس امری ضروری است.

به گزارش طبس نیوز، به مناسبت فرارسیدن ٢۶ آذرماه و هفته حمل و نقل، صبح امروز شنبه ٢٧ آذرماه ١۴٠٠، اعضای کارگروه حمل و نقل شهرستان طبس، با حضور در ساختمان معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس با مهدی الاهی رئیس شورای تامین شهرستان طبس دیدار و در خصوص برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام کارگروه در شهرستان طبس بحث و تبادل نظر گردید.

الاهی، سرپرست فرمانداری ویژه در این جلسه صمیمی، هفته حمل و نقل را یادآور تلاش ها، مجاهدت ها و فعالیت شبانه روزی صنعت حمل و نقل دانست و از نقش آفرینی فعالان عزیز این حوزه در توسعه همه جانبه کشور تقدیر بعمل آورد.

سرپرست فرمانداری ویژه در ادامه این جلسه با اشاره به پیگیری و مطالبات به حق همشهریان عزیز، راه اندازی مجدد قطار محلی طبس_مشهد و بالعکس و همینطور برقراری و افزایش پروازهای طبس_تهران و برقراری پرواز طبس_مشهد را از جمله درخواست هایی دانست که نسبت به تحقق و پیگیری مجدانه آن تاکید خاص کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان طبس در این جلسه با توجه به قرارگیری شهرستان طبس در شاهراه ارتباطی چند استان و وجود آستان مبارک حضرت حسین ابن موسی الکاظم (ع) به عنوان یک قطب فرهنگی بر دوبانده شدن جاده ها تأکید و خواستار توجه مسئولین کشوری و استانی به این مهم شد.
مدیر کل راه آهن شرق کشور، معاون مدیر کل و ریاست اداره راه و شهرسازی طبس، ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس، ریاست فرودگاه شهدای طبس، ریاست اداره حمل و نقل جاده ای شهر دیهوک و همکاران پرتلاش ایشان نیز در این جلسه حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 8 =