یلدای فاطمی در طبس برگزار می‌شود

رئیس کمیته امداد طبس گفت: به منظور حمایت از ایتام و نیازمندان طرح «یلدای فاطمی» در طبس برگزار می‌شود.

به گزارش طبس نیوز، احمد رفیعی گفت: در آستانه شب یلدا طرح «یلدای فاطمی» با هدف گرم کردن سفره های نیازمندان و شاد کردن دل کودکان یتیم در شهرستان طبس به کمک این نهاد حمایتی برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد طبس اظهار داشت: طرح یلدای امسال با توجه به تقارن با ایام فاطمیه تحت عنوان «یلدای فاطمی» نامگذاری شده است که با همکاری ستاد اکرام ایتام و مراکز نیکوکاری در شهرستان اجرا می شود.

وی در ادامه بیان کرد: قرار است از محل جمع آوری کمک های خیرین چه به صورت نقدی و غیرنقدی بسته های یلدایی تهیه و همزمان با شب یلدا بین خانواده های نیازمند توزیع شود و اقلام این بسته های یلدایی شامل میوه، آجیل و شیرینی خواهد بود.

رفیعی ادامه داد: مردم و خیرین عزیز می توانند جهت شرکت در اجرای طرح «یلدای فاطمی» کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۳۵۹۰ به نام کمیته امداد طبس واریز کنند و یا اقلام غیرنقدی را به این نهاد حمایتی تحویل دهند.

رئیس کمیته امداد طبس گفت: یلدای امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود و امیدواریم خیرین و مردم عزیز با الگو گرفتن حضرت زهرا(س) در شب یلدای امسال دل کودکان یتیم و خانواده های نیازمند را بیش از گذشته شاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =