تشکیل اولین جلسه ستاد راهبردى توسعه شهرستان با محوریت توسعه آموزش عالى

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در اولین جلسه ستاد راهبردى توسعه شهرستان با بیان این که طبس در حوزه آموزش عالی عقب است گفت: دانشکده‌های فنی و مهندسی و پزشکی باید طی ۲ سال آینده در طبس ایجاد شوند.

خبر طبس: معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در اولین جلسه ستاد راهبردى توسعه شهرستان بیان این که طبس در حوزه آموزش عالی عقب است گفت: دانشکده‌های فنی و مهندسی و پزشکی باید طی ۲ سال آینده در طبس ایجاد شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، اولین جلسه ستاد راهبردى توسعه شهرستان روز گذشته با حضور نماینده مردم طبس در مجلس، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و جمعى از مسئولین و صاحب‌نظران شهرستان در سالن همایش‌هاى فرماندارى برگزار شد.

مهندس هاشمى فرماندار ویژه طبس هدف از برگزارى جلسه را تشکیل ستادى راهبردى براى توسعه شهرستان دانست و افزود: اگر همدلى و اتفاق بین عوامل موثر شهرستان وجود داشته باشد و یک بستر امن اجتماعى نیز فراهم شود، توسعه و عمران در شهرستان حاصل خواهد شد.

وى گفت: در امر توسعه شهرستان همه مسئول هستند و اینکه مسئولیت را متوجه شخص خاصى بدانیم یک دیدگاه سنتى است و مدیریت امروزى بر مبناى نگاه مشترک و تصمیم‌گیرى مشترک است.

در این جلسه که اولین جلسه توسعه شهرستان بود حول محور توسعه آموزش عالى بحث و تبادل نظر شد و حاضرین به طرح راهکارهاى پیشنهادى خود پرداختند.

در پایان اولین جلسه ستاد توسعه شهرستان طبس فرماندار طبس، امام جمعه، نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهرستان، محمود جلالی رییس آموزش و پرورش، دکتر ناظمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس و محمود فرحبخش از معتمدین محلی به عنوان اعضای هیئت موسس دانشکده فنی و مهندسی طبس انتخاب شدند و مهدی اخوان‌صفار معاون فرماندار نیز به عنوان دبیر ستاد معرفی شد.

هیات موسس دانشکده فنی و مهندسی طبس در اولین جلسه خود تصمیم گرفت در صورت موافقت دانشگاه بیرجند و وزارت علوم با ایجاد دانشکده فنی و مهندسی در طبس نسبت به واگذاری زمین مورد نیاز و پرداخت مبلغ ۵ هزار میلیون ریال اقدام کنند.

ارتقا و توسعه آموزشکده فنی و مهندسی، ایجاد دانشکده فرهنگیان و پژوهشکده زغالسنگ از تصمیمات دیگر در اولین ستاد توسعه شهرستان طبس بود.

5 دیدگاه دربارهٔ «تشکیل اولین جلسه ستاد راهبردى توسعه شهرستان با محوریت توسعه آموزش عالى;

  1. پیشرفت شهرستان الحمدلله شتاب گرفته و این مرهون زحمات مسئولین بخصوص امام جمعه محترم نماینده پیگیر و فرماندار سخت کوش است مرحبا به همتتان

  2. از زمان الحاق طبس به خراسان جنوبی عزیز موجی از شور و نشاط و پیشرفت در شهرمان ایجاد شده . ان شاء ا… به همت مدیران ارجمند و دلسوز استان خراسان جنوبی ، طبس مسیر پیشرفت را دوچندان خواهد پیمود.

      1. من شدیدا طرفدار یزد بودم با تحرکی که در خراسان جنوبی دیدم و با آن نامه ۸ ماده ای استانداری یزد در عدم تمایل به بازگشت مجدد طبس، دیگر یزد را فراموش کرده و می گویم فقط خراسان

        1. یزدی بودن جز یاس و رکود و سکون چیز دیگری برایمان در پی نداشت. اندک عده ای هم که هنوز در خوابند بتدریج مثل شما بیدار خواهند شد و خواهند گفت فقط خراسان جنوبی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 4 =