اندیشه های اسلامی در مدارس تقویت شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: باید در مدارسمان داده های دینی و اندیشه های اسلامی را تقویت کنیم ما باید بیشتر از این کار کنیم و به صرف آموزش بسنده نشود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: باید در مدارسمان داده های دینی و اندیشه های اسلامی را تقویت کنیم ما باید بیشتر از این کار کنیم و به صرف اموزش بسنده نشود

به گزارش طبس نیوز، علی اکبر رحیمی در آیین تکریم و معارفه معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس با اشاره به ۳۴ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار شهید معلم گفت: اگر در آموزش و پرورش صرف آموزش باشد خروجی این می شود که فرد می گوید بمب هسته ای بساز و برایش مهم نیست که چقدر انسان کشته میشود.

وی یادآور شد: در نظام آموزش و پرورش ما کسانی مانند شهید بهشتی و باهنر و همچنین امام خامنه ای میشود که تمام دنیا منتظر سخنرانی ایشان هستند و نظام اسلامی دانشمندانی به اینگونه تحویل ما میدهد.

فرماندار طبس با بیان اینکه هر چه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم، سرمایه گذاری افکار است، افزود: از مسئول جدید جناب آقای کدخدایی که فردی برنامه محور و پرتلاش، مدیر کاملا با تجربه هستند درخواست داریم و توقع ما این است که اموزش و پرورش را با برنامه پیش ببرند.

وی از زحمات اقای رضا جعفریان قدردانی کرد.

 

خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =