کشف ۲ محموله کالای قاچاق به ارزش ۹.۸ میلیارد ریال در «فردوس»

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علی تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره‌کل صمت خراسان‌جنوبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، بازرسی‌ها با اولویت نظارت بر انبار‌ها تشدید شده است.

وی بیان داشت: سامانه جامع انبار‌ها و سامانه جامع تجارت ۲ سامانه بسیار مهم و کاربردی در زمینه نظارت بر شبکه توزیع کالا از تولید تا عرضه خرده‌فروشی هستند که بازرسان معاونت بازرسی نیز در این ایام تمرکز و اولویت را بر این حوزه مهم گذاشته‌اند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره‌کل صمت خراسان‌جنوبی از کشف و تشکیل پرونده تخلف برای دو محموله کالای قاچاق به میزان ۳۷ تن در شهرستان فردوس خبر داد.

تهوری با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با کالای قاچاق، افزود: محموله اول برنج و محموله دوم جو بوده که به اتهام تخلف ظن به کالای قاچاق کشف و توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده این دو محموله جمعا به ارزش ۹ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال از سوی بازرسان اداره صمت تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 7 =