هنرمندان طبسی به کمک ستاد عتبات عالیات بیایند

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان طبس گفت: مردم شهرستان طبس در همه موارد در بازسازی عتبات و پیاده روی اربعین پای کار بودند و اکنون می طلبد که هنرمندان طبسی برای تولید محتوا و ثبت این رویداد عظیم به میدان بیایند.

به گزارش طبس نیوز، مهدی مهریان در جلسه یکشنبه ۲۹ خرداد و در جمع کمیته های آموزشی، فرهنگی، اطلاع رسانی و مستندسازی که در محل این ستاد برگزار شد، افزود: با توجه به مردمی بودن ستاد، نیاز به دست توانای هنرمندان در مستندسازی، تهیه پوستر و یا هر گونه تولید محتوای مرتبط با پیاده روی اربعین است.

وی از همه مسئولین فضای مجازی، کانال‌های خبری، صفحه های سرگرمی در طبس دعوت کرد تا در این موضوع مشارکت کنند.

عضو هیات امنای موکب اربعین شهرستان طبس با اشاره به بر پایی موکب ها در ۱۶ شهریورماه، بیان کرد: تعداد ۴۴ درصد موکب ها در کشور ایران و ۵۶ درصد در عراق خواهد بود.

در این جلسه معاون هماهنگ کننده ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با پیش‌بینی تعداد پنج میلیون زائر اربعین از ایران، افزود: با توجه به گرمای شدید هوا در عراق، برنامه‌ریزی به گونه‌ای خواهد بود که پیاده روی در شب انجام شود و در روز زائرین به استراحت بپردازند همچنین دغدغه « آب سرد» از دیگر مشکلات ما در اربعین امسال خواهد بود.

جواد زمانی با اعلام اینکه، دستگاه یخ ساز، سردخانه، ژنراتور برق، ۲۰ کولر و چادر اسکان تهیه شده، تاکید کرد: ما می‌توانیم ۱۰ هزار پرس غذا در هر وعده غذایی طبخ کنیم و آنچه توسط مردم تهیه شده را در مواقع بحران نیز در هر جا و مکانی استفاده شود.

خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =