معاون فرماندار گفت: از نشاط اجتماعی سالم و قانونی حمایت می‌کنیم

معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس گفت: به عنوان یک شهروند گلایه دارم از عزیزانی که فعال فضای مجازی و در عین حال هم دارای مجوز رسمی هم هستند.

به گزارش طبس نیوز، سید احمد حقانی روز شنبه در جمع اصحاب رسانه شهرستان طبس با اشاره به جشنی که برگزار شد، گفت: گلایه جدی دارم از کسانی که خود را منتسب به انقلاب و انقلابی بودن و ارزش ها میدانند در مبحثی ورود کردند که اخلاقی، رسانه ای، کارشناسی و قانونی نبود و اگر قرار بود با آنها برخورد شود راه قانونی هم داشت.

معاون فرماندار بیان کرد: سابقه ۴۰ ساله ما این را نشان میدهد که از بالا تا پایین هر مسئولی و یا هر فردی که مسئولیتی در کشور دارد به هر میزان که فاصله اش از ولایت بیشتر کند به همان میزان صدمه میزند.

وی افزود: ما در دولت های مختلف دیدیم هر مسئولی در راس دولت به هر میزان که به ولایت اعتقاد قلبی و عملی داشته به همان میزان موفقیتش بیشتر بوده و هر چه با آن فاصله گرفته به خود، دولت و جامعه صدمه زده است.

حقانی گفت: امام جمعه، نماینده ولی فقیه در شهرستان است، اگر من به عنوان مسئول نتوانم خود را هماهنگ کنم و ادعای من این باشد از امام جمعه ای که ۲۰ سال در این کسوت مقدس صادقانه و مخلصانه زحمت کشیده، بهتر میفهمم باید تکلیف خود را روشن کنم.

رییس ستاد نماز جمعه طبس عنوان کرد: اگر قرار باشد ما جواب دهیم و کالبدشکافی کنیم برخی دوستان این روزها در فضای مجازی و رسانه ای ولنگاری رسانه ای کردند.

وی با بیان اینکه ما میدانیم برخی از مباحث از کجا آب میخورد، هشدار داد: اگر به برخورد نیاز باشد به جای خود برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار نیست هر کس تریبونی در دستش باشد ایجاد ولنگاری کند، افزود: اگر موضوع نقد است شمای بزرگوار بیا اینجا و مسائل را مطرح کن اگر هدف شما تخریب و تشویش اذهان عمومی نیست چه نیازی به کشاندن به رسانه هاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس تاکید کرد: برخی بی اخلاقی هایی کردند که قابل گذشت نیست و در وقت خودش اگر نیاز باشد برخورد مناسب صورت خواهد گرفت.

سید احمد حقانی در بخش بعدی سخنانش به برگزاری جشن شادی در طبس پرداخت و گفت: در ایام غدیر جشنی برگزار شد که در چهارچوب قانونی بود.

وی بیان کرد: همه ما ملزم به رعایت قانون هستیم و هر کسی چه مسئول و یا کسی که تریبون در دست دارد اگر قانون را رعایت نکند باید پاسخگو باشد.

معاون فرماندار افزود: حدود یک ماه قبل از برگزاری جشن، درخواست مجوز آن به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفت، این اداره در چهارچوب قانونی از تمام کسانی که قرار بود جشن را اجرا کنند استعلام گرفت و حتی برخی از چهره ها که پاسخ استعلام آنها منفی بود اجازه ورود به شهرستان را ندادند.

وی ادامه داد: پس از آن شورای نظارت نمایش ارشاد که دو شخصیت روحانی انقلابی، حجت الاسلام زنجانی و حجت الاسلام آیین پرست عضو آن هستند، پس از بررسی نظر موافق دادند و به فرمانداری اعلام کردند.

سید احمد حقانی عنوان کرد: پس از صدور مجوز، توصیه های لازم و در نظر گرفتن چهارچوب های اخلاقی و عرفی شهرستان را برای برگزارکنندگان تذکر داده و تبیین شد.

وی با بیان اینکه شورای تامین برای امنیت شهرستان با کسی تعارفی ندارد، افزود: حدود دو هفته قبل از برپایی جشن، جلسه شورای تامین تشکیل و در نهایت مطرح شد در چهارچوب قانون و شرایط خاص شهرستان طبس، منعی در برگزاری جشن دیده نمیشود.

حقانی گفت: بعد از برگزاری جشن، نشست دیگری گرفته شد و نقاط قوت و ضعف مطرح شد.

معاون فرماندار با اشاره به دو سال کرونا و افسردگی جامعه گفت: ما موظفیم در راستای شادی و نشاط سالم اسلامی کمک کنیم و اگر مجموعه ای بر اساس قانون فعالیت کند منعی در خصوص برگزاری آن نیست.

وی در خصوص بی اخلاقی های صورت گرفته گفت: همه عزیزانی که بی انصافی و بی عدالتی کردند در خلوت با خدای خود بنشینند و به این موضوع فکر کنند و ببینند هدفشان از این کارها چه بود.

خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + چهار =