اجرای ۲۰۴ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: امشب با ویژه برنامه ضیافت ستارگان در پارک خندق به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رویم.

به گزارش طبس نیوز، علی خبازی در نشست خبری سه شنبه شب که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس برگزار شد، افزود: امسال با شعار «ما مقاوم هستیم» ۲۰۴ برنامه که از این تعداد ۳۷ برنامه آن محوری است، از ۳۰ شهریور تا هفت مهر در شهرستان طبس اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این برنامه ها را ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، انتقال درست مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز، زنده نگه داشتن یاد شهدا و تجلیل از ۵۵۰ رزمنده شهرستان طبس دانست.

وی خدمت رسانی از طریق اردوهای جهادی و کمک های مومنانه، تقویت روحیه نشاط و از خودگذشتگی و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه را از دیگر اهداف اجرای برنامه های این هفته برشمرد.

خبازی با بیان اینکه دفاع مقدس از مناسبت هایی است که تمام آحاد جامعه در این پیروزی نقش داشتند، افزود: این موضوع باعث همگرایی می‌شود و امیدواریم بتوانیم از این گنجینه سالیان سال برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

یادواره های شهدا، اعزام گروه های جهادی فنی مهندسی به مناطق کمتر برخوردار، همایش پیاده‌روی خانوادگی، بازدید از کارگاه های اقتصاد مقاومتی، همایش مشق عشق و کرسی آزاداندیشی ویژه دانش‌آموزان، بخشی از برنامه های شاخص شهرستان طبس است.

خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 8 =