شروع بکار بیمارستان ۱۰۴ تختخوابی طبس / سونوگراف زن در لیست متخصصان اعزامی به طبس نیست

بیمارستان ۱۰۴ تختخوابی طبس که در عید غدیر با انتقال کلینیک تخصصی بیمارستان فعالیت خود را شروع کرده بود طی دو روز گذشته با انتقال کامل تجهیزات و بیماران خدمات دهی به مردم طبس دربیمارستان جدید آغاز شد

طبس خبر: بیمارستان ۱۰۴ تختخوابی طبس شروع بکار کرد؛ هم اکنون در این بیمارستان بیش از هفتاد بیمار بستری هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)، بیمارستان ۱۰۴ تختخوابی طبس که در عید غدیر با انتقال کلینیک تخصصی بیمارستان فعالیت خود را شروع کرده بود طی دو روز گذشته با انتقال کامل تجهیزات و بیماران خدمات دهی به مردم طبس دربیمارستان جدید آغاز شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس درگفتگوبا خبرنگار طبس نیوز درهمین رابطه گفت : بیمارستان اوایل تیرماه تحویل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و بالطبع آن شبکه بهداشت و درمان طبس شد و از همان زمان مقدمات راه اندازی بیمارستان شروع شد که نصب تجهیزات زمان بر بود و با پیگیریهای انجام شده و تلاش همکاران توانستیم مقدمات را فراهم کنیم و درایام عید غدیر کلینیک تخصصی بیمارستان راه اندازی شد و درتاریخ هیجدهم آبان به صورت صد درصدی این کار انجام شد و علی رغم زحمت زیادی که داشت بیماران به بیمارستان جدید منتقل شدند و بدون هیچ مشکلی فعالیت بیمارستان اغاز شد.
جواد سهیلی افزود: درخصوص بهره برداری صد درصدی بخشهای جدیدی مثل بخش ای سی یو و ان ای سی یو در بیمارستان جدید داریم که در بیمارستان قدیم نداشتیم که مستلزم تامین نیرو می باشد .
وی گفت : بخش پرستاری در آزمون تیرماه تامین شده و طی یک ماه اینده این نیروها به مجموعه اضافه خواهند شدو دو بخش ای سی یو و ان ای سی یو نیز راه اندازی خواهد شد.
سهیلی افزود: غیر از درمانگاه تخصصی بخش آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس، سی سی یو ، و بخش داخلی جراحی و زنان و اطفال در این بیمارستان فعال هست.
سهیلی درخصوص مشکل رفت و امد به بیمارستان جدید با توجه به دوری از مرکز شهر گفت : برای رفت و امد با شهردای صحبتهایی شده و قرار شده منطقه برای عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی فراهم گردد که با راه اندازی این مکان قطعا هجم تردد که در این منطقه نیز زیاد شود مشکل مرتفع خواهد شد و اتوبوسهای خط واحد نیز قرار شده تا در این مسیر تردد داشته باشند.
وی درخصوص تامین نیروی متخصص نیز گفت : امسال همزمان با راه اندازی بیمارستان توزیع متخصصین جدید از مرکز استان شروع شده که تعدادی از متخصصین شروع به کار کرده اند همانند متخصص ارتوپد ، متخصص اطفال ، و متخصص زنان و متخصص جراح عمومی و روان پزشک و قلب هفته اینده شروع به کار خواهند کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس درپاسخ به سوال خبرنگار طبس نیوز درخصوص تامین نیروی سونوگراف زن در طبس با توجه به درج عنوانی با این موضوع در یکی از پایگاههای خبری استان که سونوگراف زن به طبس می اید گفت: در بین متخصصینی که به طبس خواهند امد سونوگراف زن نداریم و چنین چیزی صحت ندارد و اصل مطلب این است که عنوان سونوگراف زن اصطلاحی غلط است که باب شده است.
زمانی مدیر بیمارستان نیز درگفتگو جداگانه گفت : نزدیک به سه میلیارد تومان برای تجهیزاتی که جدیدا خریداری شده هزینه شده که شامل دستگاه سی تی اسکن ، دستگاه رادیولوژی دیجیتال ، تختخواب عمل، دستگاه آزمایشگاهی ،چهل تخت بستری نو با امکانات کامل و تختهای برقی بخش ای سی یو می باشد.
وی گفت : خرید دستگاه لاپراسکوپ که یکی از نیازهای اصلی شهرستان است و تجهیزات چشم پزشکی در برنامه آینده خریدتجهیزات بیمارستان قرار دارد.

5 دیدگاه دربارهٔ «شروع بکار بیمارستان ۱۰۴ تختخوابی طبس / سونوگراف زن در لیست متخصصان اعزامی به طبس نیست;

  1. در جواب yazdi تمام مردم فهیم شهرستان واقفند که بیمارستان طبس را چه استانی ساخته است کپی همین بیمارستان در شهرستان فردوس واستان دوستدار شماست بهتر است ببینید چقدر از بیمارستان طبس عقب تر است

    1. اگر بیمارستان طبس پیشرفت بیشتری داشته به خاطر یزد نبوده بلکه به خاطر تلاش های مجدانه نماینده محترم در کسب اعتبار بیشتر بوده است .بهتره هر چیزی رو به یزد نچسپونید بابا یزد دیگه تمام شد و رفت .

  2. خدمات صادقانه و بی منت خراسان جنوبی عزیز به شهرمان طبس را یکی پس از دیگری شاهد و ناظریم ، که این امر مصداقی است از بازگشت به اصل خویش.

  3. اقا سونوگراف زن برا طبس واجبه. می فهمید واجب!!
    اینکه میگید استفاده از این عنوان غلطه، به ما ربطی نداره چون ما با عناوین کاری نداریم اصل قضیه رو درک کنید
    خیلی بد است که خانمهای محجبه و با ایمان ما بخواهند به خارج از شهر رجوع کنند برا همچنین موردی
    متخصص مرد با وجود تمام احترامی که براشون قائل هستیم مورد اعتماد نیستن خصوص اینکه این روزا از فیلمهای به بیرون درز کرده اتاق عمل ها چه چیزها که نمی بینیم و نمی شنویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =