حمایت دانش‌آموزان از کودکان فلسطینی در فضای مجازی مهم است

طبس‌نیوز – فرماندار ویژه طبس گفت: در حال حاضر مهمترین کاری که دانش آموزان می توانند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی انجام دهند فعالیت مفید و حمایتگر از مردم و به ویژه کودکان فلسطینی در فضای مجازی است.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، علی‌اکبر رحیمی صبح پنج‌شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان پایگاه‌ها و واحدهای بسیج دانش‌آموزی در فرمانداری ویژه طبس با تسلیت شهادت مظلومانه مردم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: هر دانش‌آموز می‌تواند با تولید محتوا چه به زبان فارسی و چه انگلیسی مظلومیت کودکان فلسطینی را نشان دهد.

وی افزود: کار در فضای مجازی اهمیت بسیاری دارد همانطور که دشمن از آن برای رسیدن به اهداف شوم و منافعش کمک می‌گیرد شما نیز می‌توانید در همین فضا آنان را مغلوب کنید و همانطور که می‌بینید رژیم صهیونیستی امروز از تبلیغات ایران می ترسد.

فرماندار ویژه طبس تاکید کرد: در حال حاضر مهمترین کاری که دانش آموزان می توانند انجام دهند فعالیت مفید و حمایتگر از مردم فلسطین در فضای مجازی است.

** فرماندار ویژه طبس: آمادگی برگزاری نشست‌های هفتگی با دانش‌آموزان دارم

رحیمی در بخش دیگری از سخنانش به بیان فعالیت‌های دولت در توسعه شهرستان پرداخت و از دانش‌آموزان بسیجی خواست تا راوی داستان توسعه شهرستان در زمینه‌های مختلف برای دوستانشان باشند.

وی ادامه داد: تعامل دوستانه، توضیح و تبیین فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی شهرستان سبب می‌شود دانش‌آموزان درک بهتری از مسائل جامعه داشته باشند و برای نقش‌پذیری در آینده نیز آماده شوند.

فرماندار ویژه طبس با تاکید بر مطالبه‌گر بودن دانش‌آموزان افزود: امروز باید مسائل را تحلیل، مطالبه صحیح را پیدا، هدف را مشخص و برای رسیدن به هدف درست، مثل هدف‌گیری در تیراندازی برنامه‌ریزی کرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: آمادگی و علاقه دارم در پایان هر هفته یا هر دو هفته با دانش‌آموزان دیدار و در تبیین فعالیت‌های دولت با آن‌ها گفتگو داشته باشم.

وی با تقدیر از فعالیت‌های مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: مدیر آموزش و پرورش طبس که سابقه خوبی در زمینه‌های مختلف اجرایی، علمی و قرآنی دارد، فعالیت‌های بسیار خوبی را در آموزش و پرورش آغاز کرده است و تعامل خوبی هم با دانش‌آموزان دارد و در دو هفته اخیر هم دو معاون وزارت آموزش پرورش را به طبس آورده و قول‌هایی از آن‌ها گرفته‌ایم.

در این جلسه تعدادی از فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و خواسته‌های خود و دوستانشان را با فرماندار ویژه طبس در میان گذاشتند.

فرماندار ویژه طبس قول پیگیری خواسته‌های مطرح شده توسط دانش‌آموزان در این نشست را داد.

تجهیز کارگاه‌های کامپیوتر، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ، تجهیز آزمایشگاه‌های مدارس، تامین زمین چمن و ورزش برای مدارس برخی روستاها، بازدید از معادن و اتاق ctc راه آهن برای هنرجوهای هنرستان بخشی از خواسته‌های آن‌ها بود.

خبرنگار طبس‌نیوز: فاطمه‌ ابوالحسنی‌رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =