هیات رسانه‌ای ایران با نیروهای مقاومت فلسطین دیدار کردند

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: در این دیدار که با هدف آشنایی خبرنگاران ایرانی با اقدامات دلیرانه مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین انجام شد، سخنگوی مقاومت فلسطین توضیحاتی درباره اهداف، برنامه‌ها و دستاوردهای این نیروها ارایه کرد.

رسانه‌های جبهه مقاومت باید میدان‌دار اطلاع‌رسانی درباره فلسطین باشند


به گفته این فرمانده جبهه مقاومت، کمیته حمایت از فلسطین اولین بار پس از کنفرانس حمایت از انتفاضه سال ۱۹۸۰ میلادی در ایران تشکیل شد، از ۹ گروه اصلی مقاومت فلسطین تشکیل شده است؛ جبهه الشعبیه لتحریر فلسطین، حرکه الفتح، جنبش اسلامی، صاعقه، جبهه الشعبیه، حماس، حرکه التحریر، تجمع علما مسلمین شیعه و سنی، علمای جبل عامل و حزب الله.

مقامات جبهه مقاومت فلسطین در این دیدار تاکید کردند که کشورهای اسلامی باید دست به دست یکدیگر داده تا اشغالگران را به حاشیه برانند. تروریست خواندن اسرائیل، وضع تحریم‌های مالی برای حکومت‌ها و طرفداران اسرائیل و بستن سفارت اسرائیل در کشورهای اسلامی از جمله اقداماتی است که برای تحقق این امر لازم و ضروری است.


او از فعالان رسانه‌ای درخواست کرد که تصاویر ظالمانه اشغالگران را نشان داده و جهان را نسبت به مساله فلسطین آگاه کنند.

این فرمانده مقاومت تاکید کرد که امروز جنگ، جنگ روایت‌هاست و مسئولیت شما خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه این است که میدان‌دار جنگ روایت‌ها باشید و صدا و تصویر مظلومیت مردم فلسطین را به جهانیان عرضه کنید.

۷۰ درصد شهدای غزه زنان و کودکان هستند


نماینده جبهه مردمی آزادسازی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اینکه حامیان اسرائیل در جنایات این رژیم شریک هستند، گفت: سازمان ملل تا کنون هیچ قطعنامه‌ای علیه جنایات اسرائیل در فلسطین مصوب نکرده است این در حالی است که هر ۱۰ دقیقه یک کودک فلسطینی جان خود را از دست می‌دهد.


او با تاکید بر اینکه ۷۰ درصد شهدای نوار غزه زن و کودک هستند، گفت: همانطور که مستحضرید ۴۲ درصد شهدا کودک هستند.

یکی دیگر از فرماندهان مقاومت فلسطین با اشاره به راهپیمایی‌های گسترده در کشورهای مختلف در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل، تاکید کرد که تظاهرات جهان علیه اسرائیل نشان داد که امروز اسرائیل مشروعیت خود را از دست داده است.

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =