اردوهای «راهیان پیشرفت» برای دانش‌آموزان برگزار شود

طبس‌نیوز – فرمانده پایگاه بسیج دانش‌آموزی پسران در طبس در دیدار با فرماندار ویژه این شهرستان از سخن فرماندار در مورد «روایتگری دانش‌آموزان از توسعه شهرستان» استقبال کرد و گفت: یکی از خواسته‌های ما انجام اردوی راهیان پیشرفت است.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز محمد ذوالفقاری صبح پنج‌شنبه در فرمانداری ویژه طبس افزود: این اردوها می‌تواند به نحوی برگزار شوند که دانش‌آموزان با حضور در معادن، کارخانجات و کارگاه‌های مختلف، مصادیق پیشرفت شهرستان را به چشم ببینند.

فرمانده پایگاه بسیج دانش‌آموزی پسران تاکید کرد: خوب است دانش‌آموزان نسبت به فعالیت‌هایی که در شهرستان انجام می‌شود آگاهی داشته باشند.

** همه دانش‌آموزان راغب به شرکت در اردوهای راهیان نور هستند

فرمانده پایگاه بسیج دانش‌آموزی خواهران نیز در این دیدار با بیان این که فرماندار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان، پشتوانه دانش‌آموزان است گفت: دانش‌آموزان مدرسه را خانه دوم خود می‌دانند پس لازم است نیازهای فرهنگی و تربیتی آن‌ها در مدارس، به طور ویژه دیده شود.

مریم کدخدایی با تاکید بر اهمیت نقش‌سپاری به دانش‌آموزان در شکل‌گیری هویت و تقویت مسئولیت‌پذیری آن‌ها گفت: جامعه هدف ما ۱۳ هزار دانش آموز است که از این میان ۶ هزار نفر، دانش‌آموز دختر هستند و با توجه به مقطع سنی حساس، مسئولیت‌خواهی از آنان بسیار مهم است.

وی افزود: اردوهای جهادی از مهمترین فعالیت‌های بسیج در تابستان است که موجب می‌شود دانش‌آموزان قبل از ورود به مدرسه با یکدیگر آشنا شوند، تذهیب نفس کنند و آموزش ببینند.

فرمانده پایگاه بسیج دانش‌آموزی خواهران از فرماندار خواست تا در برگزاری اردوی راهیان نور اهتمام بیشتری انجام شود و ادامه داد: این اردو ضمن ایجاد حال و هوای معنوی، ذهن دانش‌آموزان در مسئله دشمن‌شناسی را نیز روشن می‌کند و همه دانش‌آموزان اعم از بسیجی و غیربسیجی راغب به شرکت در اردوهای راهیان نور هستند.

وی با بیان این که فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی از بهترین و برجسته‌ترین دانش‌آموزان در تمام زمینه‌ها هستند، گفت: تعدادی از فرماندهان و فعالان بسیج در سال گذشته در کنکور موفقیت‌های خوبی را کسب کرده‌اند.

خبرنگار: فاطمه ابوالحسنی‌رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =