راهپیمایی ۱۳ آبان در طبس به رنگ حمایت از مردم غزه

طبس‌نیوز – مردم، دانش آموزان و دانشجویان طبس صبح امروز با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی نشان داده و همراهی و همدردی خویش را با ملت مقاوم و مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، راهپیمایی سیزدهم آبان، بزرگداشت روز دانش‌آموز و روز ملی استکبار ستیزی با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» امروز همراه با سراسر ایران در طبس برگزار شد و دانش‌آموزان و دانشجویان طبسی با حضور گسترده در این مراسم فریاد انزجاز خود را بر سر مستکبران عالم کشیدند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی مسیر چهار راه قدس تا مسجد جامع کبیر طبس را با شعارهای حمایتگرانه خود از مردم مظلوم فلسطین و غزه پیمودند و با شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» و «ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم»، نشان دادند در مبارزه با ظلم پیش‌قدم و همواره پشت سر ولایت ایستاده‌اند.

دانش‌آموزان طبس نیز با حضور پررنگ خود در این راهپیمایی با شعار «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» به جهان نشان داد دشمن ایران با تمام توطئه‌های خود در فضای حقیقی و مجازی و با کمک گرفتن از تمام قوای رسانه‌ای‌اش نتوانسته نوجوانان و جوانان ایرانی را از مسیر انقلاب و ولایت دور کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =