از انقلاب اسلامی تا قدس: فریاد مرگ بر اسرائیل مردم طبس در چله خونین غزه

طبس‌نیوز – مردم شهر طبس در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین به ویژه کودکان غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه راهپیمایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، این راهپیمایی از میدان انقلاب اسلامی تا چهار راه قدس در امتداد بلوار امام خمینی(ره) ادامه داشت و در آن راهپیمایان شعارهایی علیه اسرائیل و حامیان اصلی این رژیم کودک‌کش «آمریکا و انگلیس» سر دادند.

امام جمعه طبس در جمع راهپیمایان این شهر ضمن تشکر از معرفت و بصیرت دینی و انقلابی مردم در حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی و محکوم کردن جنایات اسرائیل گفت: طبسی که در این ساعت هیچکس در خیابانها نبود حالا شاهد سیل خروشان جمعیت و کودکانی است که به رسم همدردی با کفن حضور پیدا کردند و پدران  و مادرانی که صحنه عزه و فلسطین مظلوم را امروز در این همایش مردمی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: امروز جوامع و ملت‌های آزادمرد جهان مخصوصا جوامع مسلمان معرفت و شناخت خود را در صحنه عمل به نمایش گذاشتند و عمق کینه و نفرت خود را از ظالمان جهان نشان دادند.

حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی افزود: امیرالمومنین در پایان عمر به فرزندانش قاعده آزاد مردی را آموخت و گفت: فرزندان من پیام من را به جهانیان برسانید و بگویید هر که آزادمرد است و هر که علی دوست است باید با ظالم دشمن باشد و به مظلوم کمک کار باشد و یاری برساند.

وی تاکید کرد: امروز مشت‌های گره کرده و شعارهای دشمن‌شکن شما نشان از دشمنی شما با ظالم است و شعارهایتان در حمایت از ملت فلسطین و دفاع از مظلوم نشان از دوستی‌تان با امیرالمومنین است.

امام جمعه طبس افزود: شما امروز گوشه‌های کم و کوچکی از ظلم و جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم جهانخوار را بر ملت مظلوم فلسطین می‌بینید گرچه ۷۵ سال است در هر موقعیت و شرایطی این جنایت‌ها را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: در این سال‌ها کشت و کشتار، از خانه‌های خود آواره کردن و آنها را از کمترین حقوق انسانی و بشری خود محروم کردن، کاریست که اسرائیل کرده است.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: امروز غزه بزرگترین زندان جهان است که ۱۶ سال در محاصره همه جانبه از زمین و هوا و دریا است و از حقوق اولیه انسانی و از دارو محروم کردند، ژنراتورهای برقی بیمارستانها از کار افتاده‌اند، کدام انسان آزادمردی می‌تواند اینها را بشنود و تحمل کند! در مرام دین ما این است حتی اگر به غیر مسلمان ظلم شود ساکت نمانیم.

وی افزود: امروز حرکت ملت عزیز ایران همگام با ملت‌های جهان و حرکت خودجوش مردم در حمایت از ملت فلسطین حتما سبب تسلی دل مردم غزه خواهد شد.
امام جمعه طبس گفت: کمک‌های شما در قالب دعا به درگاه خداوند در مواقع استجابت دعا و کمک‌های نقدی شما برای تهیه امکانات اولیه مورد نیاز برای مردم غزه و فلسطین و در صحنه حاضر بودن، بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی که از حضرت زینب به ارث بردیم بسیار کمک کننده است. همان بصیرت، شجاعت و هوشیاری لازم که حضرت زینب به تاریخ معرفی کرده است.

وی افزود: حضرت زینب یک وقت یزیدیان زمان خود را رسوا کرد و امروز ما باید زینب گونه رسوا کنندهٔ جنایت‌های یزیدیان عالم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =