بازدید روابط‌ عمومی‌های طبس از نمایشگاه روابط‌ عمومی‌های اصفهان

بازدید روابط‌عمومی‌های طبس از نمایشگاه روابط‌عمومی‌های اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس، با برنامه‌ریزی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان طبس، مراسم و برنامه‌های متعددی برای پاسداشت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، جمعی از مسئولان روابط عمومی و خبرنگاران طبس با حضور در پایگاه انتقال خون این شهر بخشی از خون خود را اهدا کردند.

همچنین به منظور تبیین جایگاه، رسالت و نقش روابط عمومی و آشنایی بیشتر مردم با آن، از سوی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این شهرستان، تبلیغات محیطی با مضمون سخنانی از مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری درباره روابط عمومی در تعدادی از معابر و میادین طبس و نیز ادارات و نهادها نصب شد.

علاوه بر این تعدادی از مسئولان و فعالان حوزه روابط عمومی و نیز اصحاب رسانه شهرستان طبس با عزیمت به اصفهان، از نمایشگاه تخصصی روابط عمومی‌ها بازدید کردند و در مراسم جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان که با حضور مسئولان این استان برگزار شد حضور یافتند.

بازدید از برخی اماکن تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و موزه هنرهای معاصر اصفهان از برنامه‌های این سفر بود همچنین این گروه در ادامه سفر خود از مجموعه عظیم ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

مسئولان و کارشناسان روابط عمومی شهرستان طبس همچنین در مراسم و جشن باشکوه ویژه روز روابط عمومی که در یزد و با حضور جمعی از مقامات استان و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان یزد برگزار شد، شرکت کردند.

برگزاری نخستین جلسه رسمی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان طبس در سال جاری، و نشست هماهنگی روابط عمومی‌ها و خبرنگاران پیش از عزیمت به اصفهان و یزد و اهدای جوایز هنرمندان برتر مسابقه عکس جلوه‌های حضور از دیگر برنامه‌های انجام شده به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هشت =